chapter 12

5.5K 156 4
                                    

אביה
אנשים רוקדים מלאים באלכוהול בגוף, המוזיקה מתנגנת ואני מוצאת את עצמי עושה שטים של טקילה עם אור.
"אני מציעה שנלך להזרים את העשירים, למעלה." היא קראה וניסתה להוציא אותי מהמחשבות על הפאקינג הקוקסינל הזה. אדם.

אני לא יודעת מה אני מרגישה ומה אני?

סידרנו את המחשופים של השמלת המינימום שלנו ועלינו אליהם. עיני כולם היו עלינו והתקדמנו אל חבורה של גברים מאוד מאוד נאים.

"שלום לך" אחד מהם קרא וסרק את גופי, "שלום לך" קראתי כמוהו והתקדמתי אליו.

"מה איבדת פה?" הוא שאל והבטתי בו, "את הזיון שלי" מילמלתי בפלרטטנות שהוא חייך והתקרב לגופי.

"לעזור לך לחפש?" הוא ממשיך עם המשחק שלי, "כן" תוך שניה שפתיו על שלי, התנתקתי במהירות, משחקת אותה קשה להשגה, הוא לגם מהמשקה שלו והציע לי.

הבטתי בכל הטחונים שלפני ואיך היה לפספס את הזין הראשי. המשכתי להביט בו שבחורה יושבת על ברכיו, לא קינאתי בה, אני יודעת שהיא סתם זיון גרוע.
הוא תפס אותי מביטה וישר הסטתי את מבטי, אור התמזמזה עם בחור שהיה לידנו ואני המשכתי לפלרטט עם הבחור שלידי.

"רוצה נקפוץ אלי?" הוא שאל, מתקדם מהר הבחור.

"פחות העניין שלי, יותר טוב מהר ולעניין" קראתי ונישקתי את צווארו שהרגשתי את מבטו של אדם עליי.

החלטתי לעשות קטע קטן, "אתה מכיר את הבחור שמולנו?" שאלתי, ממשיכה עם הנשיקות.

"כן, אדם עזרא" הוא ענה ועצרתי לרגע.

"מי זה?" שאלתי בתמימות, "סתם זין שחושב שכל הבחורות שלו" הוא מיהר לענות, חשב שאני בקטע שלו, אתה ללא ספק צודק. הנהנתי והוא הרים אותי להתיישב עליו, הסתובבתי אליו וחייכתי ממעשיו.

הבטתי מה השעה בפלאפון וראיתי ששלחו לי הודעה.
אדם עזרא: 'רדי מהזין הזה ובואי לשירותים'.
חייכתי למראה ההודעה ועניתי לו שלא באלי ונישקתי את שפתיו של אותו בחור, הוא תפס את ישבני.

אדם עזרא: ׳אני מזהיר אותך׳.
הוא המשיך לשלוח אך התעלמתי, ממשיכה את הנשיקה הסוערת הזה, לא הספקתי לספור אפילו וכבר הוא משך אותי ממנו ונתן אגרוף לאותו בחור, הוא משך אותי מחוץ למועדון.

"מה לעזעזל את עושה?" הוא שאל בעצבים וחייכתי שהשגתי מה שרציתי.

"מתנשקת איתו" עניתי והוא הביט בי והדליק סיגריה, מרגישה שהוא עומד להשתגע.

"למה את מתנהגת ככה?" הוא שאל באי הבנה, "אתה לא רצית אותי, סבבה, אבל אתה לא יכול להרוס לי עם גברים אחרים" קראתי בעצבים.

"הוא רוצה לזיין אותך" הוא קרא בכעס, "וזה מה שאני רוצה שיעשה" עניתי.

"אפחד לא נוגע בך" הוא קבע, "כן, כן מה שתגיד" מילמלתי בזלזול, הוא הצמיד את שפתיו לשלי בעצבים באגרסיביות, ממשיכה לנשק אותו כמו מטומטמת, התנתקתי מהנשיקה.

"אני זונה לא?" שאלתי בהתגרות, "את לא זונה" הוא מילמל ושפתיו התנפחו, פאק שיט למראה הזה.

"זה מה שאתה אמרת" מילמלתי והוא נישק אותי שנית, משתיק אותי מלדבר.

"אפחד לא יגע בך ואת לא תגעי באף אחד" הוא קבע, מקרב את גופי ברכושניות.

"חבל שאתה לא קובע" קראתי, מתרחקת מגופו.

בסופו של דבר נכנעתי כמו תמיד ונתתי לו להסיע אותי הביתה.

"מה אנחנו?" שאלתי את השאלה שעלתה לי ובטוחה שגם לו הרבה פעמים.
הוא לא ענה והמשיך לנסוע, הוא היה נראה כלכך טוב וגברי, אלוהים הוא כלכך שווה.

"לא יודע לענות לך" הוא ענה ולא הביט בי, מי היה מאמין שבסוף אני גומרת איתו את הערב.

"רוצה להיכנס?" הזמנתי אותו בנימוס, לאחר שהגענו, "את בטוחה?" הוא שאל, יודע מה יקרה, אנחנו נזדיין כל הלילה ואז הוא יברח.

"כן" מילמלתי, מרגישה שזה מה שאני צריכה עכשיו והבנתי מה אנחנו, יזיזים ונשאר יזיזים.

הבית היה ריק לאחר שצעקתי מספר פעמים לבדוק אם מישהו פה. "רוצה לשתות משהו?" שאלתי, בזמן שאני מורידה את העקבים שלי ומתקדמת למטבח, לא שמעתי אותו עונה והוצאתי כוס זכוכית.

הוא הרים אותי במהירות ונבהלתי, אך אהבתי את זה, "את בטוחה שאת רוצה משחק מקדים?" הוא שאל בקולו הגברי שנהפך להרגל ונכנס בין רגלי.

"אני בסך הכל רוצה להכין קפה, אתה רוצה?" שאלתי, מתעלמת משאלתו בכוונה ומשחקת אותה תמימה.
השתחררתי מגופו והבטתי בהר שגדל במכנסיו, חייכתי מכיוון שאני משפיעה עליו.
הוא הביט בי והמשכתי להכין את הקפה, הוא התקרב וליטף את ישבני ׳בטעות׳. "אני אשמח לקפה" הוא מילמל, ממשיך את המשחק שלי.
הוא יודע שהוא משפיע עלי בדיוק כמו שאני משפיעה עליו.

התקדמתי אל המרפסת והתיישבתי לידו, מגישה לו את הקפה ומדליקה סיגריה.
מזכיר לי את הימים עם איתן שלאחר ששכבנו, היינו יושבים במרפסת, מעשנים וצופים בשמיים.
"אביה זקן.." הוא מילמל והרמתי את ראשי אליו, "מי היה מאמין שאני אשב איתך פה?" הוא שאל בצרידות, "אף אחד" מילמלתי.

"אתה נשאר לישון?" שאלתי, בתקווה שיענה לחיוב, אני רוצה להתכרבל איתו.

"יש לי עבודה מחר" הוא מילמל, "איזה עבודה?" שאלתי בהתעניינות, אני לא כלכך יודעת במה הוא עובד.

"מסובך להסביר.." הוא קרא ולגם את הלגימה האחרונה בקפה שלו.

"אז תלך בבוקר" מילמלתי בנואשות, יודעת שאם לא היה לי אלכוהול בגוף פחות הייתי נואשת.

"אתה יודע מה, תעשה מה שבאלך" מילמלתי, מרגישה שאני מתאמצת יותר מדי ונכנסתי אל תוך הבית, לחדר שלי והורדתי את בגדי.
שמתי את הפיג'מה הקצרה שלי והדלת נפתחה הוא עמד שם, סרק את גופי ונכנסתי למיטה, מתעלמת ממנו.
השקט המשיך, לאחר כמה דקות, הרגשתי את גופו החטוב מחבק את גופי, אהבתי את זה. אבל מה נעשה שיש לנו אגו נפוח.
זזתי באי נוחות כדי לצאת מידיו, "תפסיקי להתנגד" הוא לחש לאוזני וריחו המשכר נכנס לאפי והפסקתי להתנגד.
ככה נרדמנו מחובקים.

●♡●
מקווה שתאהבו&

אָבִיהָWhere stories live. Discover now