chapter 15

5.3K 150 3
                                    

אביה
כבר יומיים עברו מאז ההצעה ההיא, לא ראיתי אותו יומיים וזה מרגיש נצח, אני חוששת שאני מתגעגעת אליו.

מעניין אם הוא חושב עליי גם.

מאי הודיעה שיש ישיבה ואנחנו הולכות, אפילו לא היה משנה לי אצל מי זה, העיקר שיש.
אני והבוס החדש מסתדרים טוב מאוד, אדם לא הגיע לעבודה בטענה שיצא לחופש.

אימי וארז חזרו כנראה חופשה שהם עשו לעצמם ועכשיו אין לי בית ריק.
אני מרגישה כאילו הזנחתי את החברות שלי עם מאי, שלחתי לה הודעה לבוא והיא ענתה לחיוב.

"שלום למזניחה" היא קראה שנכנסה לבית והתעלמתי, יוצאת לעשן סיגריה והיא אחרי.

"מה לא היה שהייתי פה?" היא שאלה והתחלתי לספר לה את כל מה שקרה עם אדם.

"ועכשיו יש מצב שהוא יהיה בישיבה" הוספתי.

"בסדר, אבל אמרתם מספר ימים, זה עבר ממזמן" היא מילמלה והנהנתי.

"זהו, אתם חייבים להיות זוג" היא קבעה.

"החיים יובילו אותי, נמאס לי לחשוב על זה" קראתי.
והיא החלה לספר את כל מה שקרה גם לה ומסתבר, שיש לה חבר.

"תעשי סיבוב" מאי קראה והסתובבתי, השמלה הלבנה פשוט ישבה עלי כלכך טוב, גאדאמט.
היה לה מחשוף וי בחזה.
השמלה הבליטה הרבה, שמתי נעל עקב תואמת והתחלתי להתאפר טיפה.
מאי לבשה את הטופ האפור והגינס השחור שעשה לה תחת מהסרטים, לא שאין לה.
קיצור כוסיות מהלכות.

לאחר שמאי סיימה להתארגן, ירדנו לסלון, רואות את אמא שלי בסלון.
"אביה, מאי, לאיפה?" היא קראה ומאי כרגיל הגיבה.

"מסיבה אצל ידיד" היא קראה וחייכה לכיוונה.

"אוקי" אימי הייתה נראת לבד, אבל בטח ארז יבוא עוד מעט.
אמרנו ביי לאימי ויצאנו, שכמו תמיד מאי הזמינה מונית ומאי אמרה את הכתובת והנהג הנהן.
אני לא מרגישה לחץ או התרגשות, אני פשוט משתוקקת לראות אותו.

נכנסנו אל תוך הבית שהיה מאוד מוכר לי.
חבר של מאי כנראה פתח לנו את הדלת, אחר כך נעשה לו שיחה קטנה.
הם התנשקו יותר משתי דקות ולאחר שהערתי להם, הם סימנו לי להיכנס, זוג דביקים.

הבטתי בכל היושבים בסלון ושיר מקפיץ התנגן ברקע, הלכתי לשלוחן ומזגתי לעצמי וודקה נקי.
כמובן שחיפשתי בעיניי את אדם ויצאתי לעשן סיגריה במרפסת, מביטה ביושבים בה, אדם ועוד בחורה, הוא היה נראה מעט כועס, לא יודעת אפילו אם קינאתי.
הם הביטו בי שנכנסתי וכל כך התחרטתי שנכנסתי מלכתחילה, הוא הביט בי ומילמל לה משהו, היא יצאה והדלקתי סיגריה בעמידה.

הוא היה נראה כלכך טוב וגברי, לא כמו הפעם האחרונה שראיתי אותו. הוא הוריד את הזקן שגדל לו והזיפים חזרו, שיער היה מסודר וחלק, הוא לבש מעיל עור כמו תמיד וג'ינס כחול. "יותר מדי זמן" הוא מילמל, הנהנתי ומילמלתי לעצמי בראש לא לשאול על אותה בחורה, ולא לקנא.

אָבִיהָWhere stories live. Discover now