אביה
מאי נרדמה לפני שעה בערך והמחשבות שלי לא נותנות לי לישון.
קמתי בשקט וירדתי לסלון, נשמתי אוויר והחלטתי לשתות קפה, נכנסתי למטבח והוצאתי מהארון כוס, שמתי את כל מה שהיה צריך ועירבבתי, לוגמת ונהנת.הרגשתי גוף מאחורי וזאת לא מאי, הסתובבתי ולא ראיתי את האחר מאשר אדם.
"מה אתה עושה פה?" שאלתי בשקט כדי שמאי לא תשמע.
הוא הביט בי והוא היה נראה שיכור, ריח של אלכוהול והבושם שלו נכנס לאפי."מה עושים כדי לשכוח בחורה?" הוא שאל בפתע ולא הבנתי, חשבתי לעצמי קצת ואז הבנתי, עשיתי אחד ועוד אחד.
"מתרחקים ממנה" מילמלתי והתרחקתי מגופו.
"את משגעת אותי, אני לא מצליח פאקינג להוציא אותך" הוא מילמל וכאב חד תקף את ליבי, הוא התרחק ממני, כדי לשכוח אותי, בדיוק כמו שרציתי לעשות לו מלכתחילה.
הוא קם והתקרב אלי עד שנדבקתי לשיש, "שאני מתקרב זה רק מתגבר" הוא המשיך לומר, "מה?" שאלתי בצרידות.
"ההרגשה המשונה הזאת של לרצות אותך יותר, לרצות לנשק את השפתיים העבות שלך כל פעם שאני רואה אותך, רק דפוקים יחשבו שזה רק משיכה" הוא הסביר, מאי צדקה.
"אדם" התחלתי לומר והוא פשוט הטיח את שפתיו על שלי והשתיק אותי, תפסתי בפניו בחוסר שליטה, "אדם תעצור" מילמלתי אל שפתיו לאחר התנתקנו.
"אי אפשר, זה רק מדרדר" מילמלתי ופניו השתנו, "כמו שאמרת ההרגשה היא, ככל שתהיה איתי יותר היא תהיה יותר חזקה ואני לא רוצה" אמרתי והוא סיבב את פרצופו, הוא נפגע?
"אל תדאגי, נהיה רק יזיזים, שולט במצב" הוא קרא ובחוסר שליטה שלו, הרים אותי אל השולחן בעזרת אחיזה עם ידיו בישבני, הוא נישק את צווארי בתשוקה.
"חברה שלי למעלה ישנה" מילמלתי והוא הנהן.
"לילה טוב אביה" הוא מילמל אך הבטתו הייתה שונה ויצא מהבית.
מה לעזעזל קרה עכשיו?
חזרתי למיטה ופשוט נרדמתי עם המחשבות בחוסר גם שליטה וגם ברירה."אביה זקן קומי עכשיו" מאי צעקה, פקחתי את עיני בבהלה וצחוקה נשמע בקול רם.
"לכי תזדייני" מילמלתי בצרידות וקמתי.
"הופה עשו לך היקי בחלום?" מאי שאלה ולא הבנתי על מה דיברה אבל בכל זאת הרמתי לכיוונה את האצבע השלישית שלי.
נכנסתי לשירותים בחוסר כוחות, ונכנסתי להתקלח ומצחצחת את שיני על הדרך.
"הוצאת לי בגדים?" צעקתי למאי שיצאתי לחדר והיא הושיטה לי גינס שחור צמוד ופוטר ענק לבן."רוצה לספר לי ממי ההיקי?" היא שאלה, מאדם המזדיין הזה.
"אדם היה פה אתמול" סיפרתי והיא צעקה בהלם.
YOU ARE READING
אָבִיהָ
Romanceאביה זקן נערה צעירה, מתגוררת עם אמא שלה בלבד, אביה נפטר שהייתה קטנה. אמא שלה קרסה נפשית ואביה הייתה צריכה לדאוג במקומה לענייני הבית. אביה עובדת כברמנית בבר השכונתי, היא עובדת כבר פרק זמן ארוך. אמא שלה החלה להתאושש לאט לאט ולקבל את הידיעה שהוא לא יחז...