Genç kız hızlıca yakınlarda olan bir bara girdi. Genç adam arabadan inip kızın peşinde girdi. Kızın yakınlarında olan bir masaya oturdu. Genç adamın üstünde siyah kot pantolon ve siyah uzun sweat vardı.
Tanınmamak için şapkasını kapattı. Masasına her zamanki içtiği alkolu isteyip kızı izlemeye başladı.
Genç kız bara girip hemen ön koltuklardan birine oturdu. Barmen temizlediği bardakla kıza döndü.
"Yanlış geldin herhalde, küçük kız?" dedi alaylı ses tonuyla. Genç kız evden çıkmadan önce aldığı kimliği barmene gösterdi. "Bak sen? Demek dün on sekizine girdin. Hemen kendini böyle bara atmalar falan?" diye konuşmaya devam etti. Genç kız şapkanın altından gözlerini devirdi. Genç kız dün hem on sekizine girmiş hemde ilk cinayetini işlemişti.
Genç kız şapkasını çıkardı ve yaralı yüzünü kendisi ile dalga geçen barmene gösterdi. Barmen elindeki bardağı şaşırarak yere düşürdü. "O kadar kötü mü görünüyorum?" diye sordu genç kız alayla.
"Senin yüzüne noldu?" diye sordu genç barmen. "Seni ilgilendirmez. Bana şarap verir misin?" diye sordu genç kız tekrar şapkasını örterek. "Pekala. Hengi marka?" dedi genç adam umursamazca. Fakat genç kıza ne olduğunu çok merak ediyordu. Genç kız uzun tırnaklarını tezgaha vurarak "Mistik." dedi.
Barmen hızlı bir şekilde bardağa genç kızın istediği şarabı doldurdu ve uzattı. Genç kız nazik bir şekilde teşekkür edip bardakta ki şarabı yudumlamaya başladı.
...
Genç kız içtiği on beşinci bardağı ile başı yavaş yavaş dönmeye başlamıştı. Genç adam ise gözlerini ayırmadan genç kızı izlemişti. Genç kız hesabını ödeyip yavaş adımlarla bardan çıktı. Hava kararmıştı.
Sarhoş olsada bilinci açıktı. Genç kız sendeleyerek evine yürümeye başladı.
Genç adam ise elleri cebinde arkasından kızı takip ediyordu. Karanlık sokakta sadece ikisi vardı. Issız sokakta sadece ikisinin nefes alış-verişleri duyuluyordu. Genç kız kaldırımda durunca genç adamda durdu.
Genç kız arkasını dönmeden sarhoş sesiyle "Arkamda ki kişi. Benden faydalanamazsın. Bence hemen yolunu değiştir." dedi. Genç adam şaşırdı. Nasıl anlamıştı? Bu arada yolunu değiştirmeye de niyeti yoktu.
Genç kız olduğu yerde biraz daha durduktan sonra yürümeye devam etti. Birkaç adım daha attı ve durdu.
"Sanırım peşimi bırakmayacaksın?" diye sordu alaylı sesiyle genç kız. Genç adam sırıttı.
"Üzgünüm, öyle bir niyetim yok." dedi genç adam. "Kokun gibi sesinde güzelmiş." dedi genç kız.
Genç adam kaşlarını çattı. Kokusu? Genç adam ister istemez kendisini koklamaya başladı.
"Kokum mu?" diye sordu. Genç kız onun sesine ve kokusuna güzel demişti fakat genç adam henüz fark etmemişti. "Arkada gözüm yok ya. Kokunu çok net alabiliyorum ve çok güzel." dedi genç kız.
Genç adam gülümsedi. Farkında olmasada, genç kız ona asılıyordu.
"Eee niçin beni takip ediyorsun?" diye sordu. Hala arkasını dönmemişti. "Öylesine." dedi genç adam.
"İyi o zaman." dedi ve yürümeye devam etti.
Genç kız bunu sorgulamayacak kadar yorgun hissediyordu. Yavaş adımlarla evine yürümeye devam etti.
Kısa sürede evine varmıştı. Genç kız evine girmeden arkasına dönüp baktı. Onu takip eden kişi yoktu.
Fazla takmayıp evine girdi ve üstünü değiştirmeden yatağına uzandı. Gözlerini kapatıp uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
ChickLit-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...