17 "Kate'in Geçmişi"

112 6 0
                                    


Genç kız hızlıca yataktan kalktı ve kendisini banyoya attı. Kapıyı kitleyip, sırtını yasladı. Yavaşça yere çöktü.

Kızın peşinden kalkan genç adam kapıyı çalmaya başladı. "Kate? Neler oluyor?" diye sorular sordu.

Genç kızın göz yaşları hızlı hızlı akıyordu. "Özür dilerim, Sam." dedi genç kız ağlamaya devam ederkenç

"Kate? İyi misin?" diye sordu. "Sandığın kadar masum değilim, Sam." dedi tekrardan.

"Kate aç şu kapıyı. Yüz yüze konuşalım. Anlat bana. Söz veriyorum seni yargılamayacağım." dedi.

Ama bu sözler genç kızı tatmin etmemişti. "Beni bırakacaksın, biliyorum." dedi. Genç adam boğuk çıkan sesiyle "Asla! Duydun mu beni?! Seni asla bırakmayacağım! Söz veriyorum, Kate." dedi genç adam.

Genç kız yavaşça yerinden doğruldu ve kapıyı açtı. Elinde ki sargıya göz yaşlarını sildi. "Söz vermene gerek yok. Sen istesen bile ben seninle kalamam." dedi genç kız yere bakarak. "Bırakta ona ben karar vereyim." dedi ve genç kızın elini tuttu. Yatağa doğru sürükledi ve hızlıca yatağa oturttu. "Anlat bana." dedi sert sesiyle.

Genç kız derin bir nefes aldı. Daha sonra başına gelen korkunç olayları anlatmaya başladı.

"Ben normal bir kızdım. Okula giderdim. Herkes gibi ailem vardı ve kız kardeşim vardı. Price. O babama benzerdi; sarı saçlı, mavi gözlü. Ben ise anneme benzerim. İki buçuk ay önce annem, babam, kardeşim gözümün önünde öldürüldü. Onları öldüren adam bana t-tecavüz etti. O adam. Beni kaçırdığında bana gösterdiğin adamın fotoğrafı. İki ay sonra onu bulmuştum. Takip ettim ve öldürdüm. Bundan sonra rahat ve huzurlu uyuyacağımı sandım ama hiçbir zaman huzurlu olmadım, Sam. Ben kendimi kirlenmiş gibi hissediyorum. Ben masum değilim, Sam. Doğum günümde annemin bana verdiği son hediyeyle ilk cinayetimi işledim. Ben normal değilim. Hiçbir zamanda olmayacağım. Beni bırakmak istersen seni anlarım. Ama lütfen beni kovma, beni huzurumdan mahrum etme, Sam." dedi ve sözünü bitirdi genç kız.

Bu yaşadıkları genç kıza çok ağır geliyordu. Kendisini asla masum görmüyordu.

Genç kız kafasını yerden kaldırdı ve genç adamın gözleriyle buluşturdu. O da ağlıyordu.

"Ben özür dilerim, Sam." dedi genç kız.

Genç adam hızlıca genç kıza sarıldı. Sıkıca...

"Aptal. Nasıl böyle düşünürsün. Geçmişin umrumda bile değil, tamam mı? Ben seni kabul ettim ve asla bırakmayacağım." dedi genç adam kızın saçını okşayarak. "Teşekkür ederim." dedi genç kız.

"Seni asla bırakmayacağım, Kate." dedi ve daha sıkı sarıldı.

Daha sonra iki genç sarılararak uyumaya başladı. Genç adam onu böyle de kabul ederdi. Genç adamın gözünde, kız hala masum ve öyle kalacaktı.



❃Huzur KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin