Genç kız her zaman ki gibi huzursuz ama rahat uykusundan uyandı. Üstüne siyah sweatini ve siyah pantolunu geçirdi hemen. Yanına bıçağını alıp evden dışarı çıktı. Genç kız bugün mezara gidecekti. Ailesinin...
Şapkasını kafasına geçirip yüzüne kadar çekti ve hızlı adımlarla yürümeye başladı. Bugün onları görecekti.
Onlara müjdeli haberi verecekti. Onlara artık rahat uyuduğunu söyleyecekti.
...
Uzun yürüyüşün ardından genç kız mezarlığa varmıştı. Hızlı adımlarla içeri girdi ve ailesinin yerini buldu.
Üç kişi yan yana. Genç kızın babası başta, ortada küçük kardeşi, onun yanında ise annesi vardı. İlk önce mezar topraklarını suladı. Daha sonra kenarlarını temizleyip her zaman ki gibi annesinin yamacına oturdu.
Göz yaşları genç kızdan bağımsız akıyordu. Derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
"Anne, baba ve küçük kardeşim Price. Klasik olacak ama ben sizi çok özledim. Hemde çok. Baba biliyor musun? O adamı öldürdüm. Ben öldürdüm. Senin küçük kızın. Yapmak zorundaydım lütfen bana kızmayın. Gözümün önünde sizi öldürdü. B-bana tecavüz etti. Bunu bilmiyordunuz değil mi? Bende bilmek istemiyorum. Artık kendimi masum hissetmiyorum baba. Ben insan öldürüyorum, anne. Hani senin en sevdiğin bıçak var ya? Doğum günümde onu bana hediye olarak vermiştin. Sonra bana kendi evime geçince ilk yemeğimi bu bıçakla yapmamı söylemiştin. Ama ben ilk cinayetimi bu bıçakla işledim, anne. Özür dilerim. Price? Yerinde rahat mısın, güzelim? Senden de özür dilerim. Artık benimle gurur duyamayacaksın. Artık arkadaşlarına benim çok güzel bir ablam var diyemeyeceksin. Çünkü ben artık güzel değilim, Price. Artık masum değilim. Merak etmeyin, masum olmayacağım da. Ben neysem o olacağım. Kusara bakmayın ama ben buyum. Ben kötü insanları öldürmeye devam edeceğim. Sonsuza kadar ailemi sevmeye devam da edeceğim. Sizi seviyorum. Elveda..." dedi ve ayağa kalktı genç kız.
Ailesinin mezarına son bir bakış atıp mezarlığı terk etti genç kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
Chick-Lit-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...