Genç kız bugün mezarlıkta yaptığını düşünerek ilerledi evine. Kendisini mutlu hissediyordu. Evini görünce adımlarını hızlandırdı.
Hızlı hızlı yürürken ağzına kapatılan mendille olduğu yerde durdu. 'Nefes alma, nefes alma...'
Eğer nefes alırsa bayılacaktı. Genç kız ağzına kapatılan mendili çekmeye çalıştı. Ama nafile.
Genç kızın gözleri yavaş yavaş kapanmaya başladı. Vücudunu geriye doğru bıraktı.
Birisi onu kucağına aldı ve arabaya bindirdi. Genç kız baygın bir şekilde genç adamın karşısından duruyordu.
Ancak yüzünü göremiyordu. Genç kızın şapkası iyice yüzünü örtmüştü. "Dağ evine sür." dedi şöförüne.
Genç adam dağ evine gidene kadar, baygın olan genç kızı izledi. Dağ evine varınca genç kızın üstünü aradı.
Ne olur olmaz önlemini almak istiyordu. Genç adam kızın sweatini sıyırdı. Pantolunun arkasından keskin bir bıçak gördü. Sırıttı. Bu kız kesinlikle piskopattı.
Genç adam bıçağı hemen çıkartıp kendi adamlarından birine verdi. Bıçağı kaybetmemesi gerektiğini de söyledi. Genç adam kızı kucağına aldı ve dağ evine götürdü. İçeriye girip odasına çıktı. Ama yatağa yatıramazdı. Hatta kızı kendi odasına da götüremezdi. Çünkü genç kız, genç adamın kokusunu çok net alabiliyordu. Genç adam, odasının karşısında ki odaya girdi.
Bir sandalye istedi. Her türlü önlemi almak istiyordu. Genç kızı sandalyeye oturttu ve belini sandalyeye bağladı. Yumuşak davranmaya çalışıyordu. Daha sonra ellerini ve ayaklarını bağladı.
İşte o an gelmişti. Genç adam kızın suratını görecekti. Elini yavaşça şapkasına götürdü. Şapkasını yavaşça açtı ve suratına baktı.
Onun yüzü neden böyleydi? Genç adam kızın yüzüne şaşkınlıkla baktı. Daha sonra sinirle odadan çıktı. Bunu ona yapanı bulup öldürecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
ChickLit-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...