Genç adam, kızı elinden sürüklemeye devam edereken kız, durmaya çalışıyordu. "Sam, bekle!" diye sessizce bağrıyordu. Genç adam, kızı salona sokunca kız hemen başını yere eğdi. Yüzünü göstermek istemiyordu.
Genç kız, salona girmeleriyle cırtlak bir kızın sesini duyması bir oldu. "Sam! Tanrım, nerelerdesin?" diyerek bir kız yanlarına yaklaşıyordu. Görüş alanına ince, siyah tek bant topuklu bir ayakkabının girmesiyle genç kız kaşlarını çattı. Yandan baktığında ise sarışın bir kız Sam'a sarılıyordu.
Genç kız Sam'in elini sıkıca sıktı. Canı yanan genç adam hızla kızdan ayrıldı. "İşlerim vardı, Sandra." dedi.
Birkaç arkadaşı daha gelmişti. Sam bir eliyle arkadaşlarına sarılıyor, diğer eliyle Kate'in elini tutuyordu.
"Sam, bu kız kim? Sabahtan beri elinden tutuyorsun?" dedi Sandra. Sandra üniversiteden beri Sam'e ilgi duyuyordu. Fakat Sam, Sandra'ya yüz vermiyordu. Sandra ise genç adama arkadaş olarak yaklaştı.
"Tanıştırayım. Bu Kate, kız arkadaşım." dedi genç adam kendinden emin bir şekilde. Genç adamın erkek arkadaşları genç adamı kutlarken Sandra ellerini göğüsünde birleştirdi.
"Neden kafasını kaldırmıyor?" diye sordu alayla Sandra. Genç kız bu olaydan vazgeçip genç adamın elini bıraktı ve arkasını dönpü gidecekken, Sam onu durdurdu. "Kate, lütfen." diye fısıldadı kulağına.
Kate kafasını kaldırıp Sam'e baktı. Üzgün görünüyordu. Kate derin bir nefes aldı ve Sam'in arkadaşlarına yüzünü döndü. Kate'in yüzünü gören Sandra hemen kaşlarını çattı. "Aman Tanrım! Senin yüzüne ne oldu?!" diye sordu. Genç kız sahte bir şekilde gülümsedi ve "Kaza." dedi.
"Ayy geçmiş olsun canım." dedi Sandra sahte bir üzülme sergileyerek. Genç kız içten olmayacak bir şekilde gülümsedi "Sağol." dedi.
Daha sonra Kate, Sam'in diğer arkadaşlarının yanına ilerledi. Elini uzatıp kendisini tanıştırdı. Tanışma faslı bitince Sam'in yanına gidip elini tuttu. "Oturalım mı?" diye sordu, Sam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
ChickLit-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...