41 "Hastane"

77 7 0
                                    


-SAM-

-2 Saat Sonra-

Yoğun bakımın önünde beklerken aklım hala o gecedeydi. Neden böyle davranmıştı? Ayrıca iki saattir ne yapıyorlar içeride?

Sue ile oturmuş çıkmalarını beklerken yoğun bakımın kapıları açıldı. Hızlıca kafamı kaldırdım. Doktorun yanına gittim. "Nesi var?" diye sordum. "Kate Hanım'ın neyi oluyorsunuz?" diye sordu. Göz devirdim.

"Erkek arkadaşıyım." dedim hızlıca. "Ailesi?" diye sordu. "Öldü." dedim. "Kate'in nesi var?!" diye bağırdı Sue.

Onu ilk defa bu kadar sinirli görüyordum. Normalde asla sinirlenmez.

"Kate Hanım, çok fazla, hatta aşırı derece de çok fazla vücut ısısını yükselten haplar kullanmış. Bu bir bakıma intihar. Ayrıca ilaçlarının arasında azdırıcı da koyulmuş." dedi. Ne?!

"Nasıl ya?!" diye bağırdım.

"Şuan miğdesini yıkadık. Nabız değerleri düzelince normal odaya alacağız. Geçmiş olsun." dedi ve gitti.

Başım dönmeye başlamıştı. Kim böyle birşey yapabilirdi? Kim Kate'i öldürmeye çalışabilirdi?

"Sue?!" diye seslendim sinirli bir şekilde.

"Efendim, Sam?" dedi yanıma gelerek. "Günün yarısında senin yanındaydı. Kim yaptı bunu ona?!" diye bağırdım. "S-sam ben bilemiyorum." dedi ağlarken.

Bir süre sessiz kaldık. Ardından Sue'yun ağzından bir isim döküldü. "Sandra..." dedi. Ona döndüm. "Ne?" dedim. Göz yaşlarını silip bana baktı. "Biz kuafördeyken Sandra yanımıza geldi. Daha sonra bize içecek ısmarladı. Kate içmek istemedi ama b-ben onu zorladım. İçeceğine karıştırmış olmalı." dedi yere bakarken.



❃Huzur KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin