-SAM-
"Yaa bu film çok güzeldi." dedi Sue. Gülümsedim. "Ben seçtim, bu yüzden güzel." dedim kibirli bir şekilde.
Sue bana yandan yandan baktı. "Görende sancak, filmi izledi. Ben gördüm sürekli yengemi saçıyla oynadın!" dedi Sue bana kızarak. Çok güzeldi ama ne yapayım!
"Yatalım mı artık?" diye sordu Kate. Ona döndüğümde kızarmış gözlerini gördüm. Uykusu gelmişti.
Yanına ilerleyip elinden tuttum. "İyi geceler, Sue." dedim ve Kate'i merdivenlere sürükledim.
Kate ise uykulu bir şekilde "İyi geceler." dedi. Odaya varınca kapıyı açıp içeri girdim.
Kate yatağa doğru ilerledi. Kendisini yatağa bıraktı ve yastığa sarıldı. "Kate, üzerini değiştirmeyecek misin?" diye sordum. "Hayır." dedi. Uykulu olmasına rağmen sesi çok net çıkmıştı. Üzerine fazla gitmedim. Bende tişörtümü çıkartıp yanına uzandım.
Yorganı üzerimize örtecekken "Örtme. Çok sıcak!" dedi. Gülümsedim. Bende onun yaptığı gibi yorganın üzerine yattım. Daha sonra aşağı doğru kaydım ve karnına yattım.
Film izlerken yaptığım gibi, Kate'in fileli çorabıyla oynamaya başladım. Çok eğleneceliydi. Ayrıca Kate'in uzun bacaklarını çok seksi gösteriyordu.
"Sam! Gıdıklanıyorum." dedi yerinde kıpırdanarak. Onu daha fazla rahatsız etmemek için elimi çektim.
Kollarımı kalçasına sardım. Daha sonra Kate yatakta doğruldu. " Sam bir bıraksana." dedi.
Ondan ayrıldım ve yüzüne baktım. Yataktan kalktı ve cama doğru ilerledi. Bütün camları açtı ve dolaba ilerledi.
Dolaptan kısa bir şort çıkardı. Şortunun düğmelerini açtı ve çıkardı. Anında gözlerimi kaçırdım. Yandan baktığımda ise şortu giymişti. Sonra üzerinde ki uzun kollu kısa sweati çıkardı. Siyah sütyen giymişti.
Üzerine birşey giymesini beklerken o öylece yattı. Ben ise ona şaşırarak baktım. Bu kız gece gece yandı mı?
"Kate ne yapıyorsun?" diye sordum. Tek gözünü açıp bana baktı. "Uyuyorum. Sen?" dedi.
"Böyle yatamazsın." dedim bakışalarımı kaçırarak. "Neden?" diye sordu ve yatakta oturur pozisyona geldi.
Ona döndüğümde bana sırıtıyordu. Ha, oyun istiyorsun yani? Peki.
Ona yavaşça yaklaştım. Ama o geri çekilmiyor ya da yüz ifadesini değiştirmiyordu.
Yüzümü yüzüne iyice yaklaştırdım. "Rahat durmam bilesin." dedim dudaklarına bakarken.
Bana sırıttı "Benim için sorun olmaz." dedi. Bak sen?
"Sen istedin, güzelim." dedim. Daha sonra elimi vücudunda gezidirmeye başladım. Amacım tamamen onu etkilemek, fakat sanırım o beni etkiliyor. Karşımda böyle dururken bu kadar sakin kalmam?
Ben kendimi baya geliştirmişim ha!
Ani bir hareketle beni altına aldı ve karnıma oturdu. Ben ona şaşkınca bakarken o sadece sırıtıyordu. Daha sonra üzerime doğru eğildi. Dudaklarını boynumda gezdirdi. Daha sonra sesli, ıslak öpücükler bıraktı. Bu da benim baştan çıkamama neden oluyordu. Ah, ne çabuk!
Daha sonra dudaklarını vücudumdan hiç ayırmadan göğsüme indi. Oralarada öpücük kondurdu. Karın kaslarıma indi. "Kate dur lütfen." dedim. Ama o beni dinlemedi. Dudakları kasıklarıma gelince onu hızlıca üzerimden attım. "K-kate sen ne yaptığını sanıyorsun?! Tanrım!" dedim ve ondan iyice uzaklaştım.
Daha sonra yatakta doğruldu ve yere bakmaya başladı."Sam ben iyi değilim. Çok sıcak, ben nefes alamıyorum." dedi ve ayağa kalkmaya çalıştı. Yanına ilerledim. Elimi alnına koydum. Yanıyordu.
"Kate sen yanıyorsun." dedim. Gözleri döndü. Dolabımdan tişört aldım. Hızlıca üzerine geçirdim.
Araba anahtarımı aldım. Kate baktım. Gözleri yavaş yavaş kapanıyordu. "Kate!" dedim ve yanına koştum.
Ben yanına varmadan bayıldı. "Sue! Sue!" diye ardı ardına seslendim.
Bir süre odanın kapısı hızlıca açıldı. "Noldu?" diye odaya girdi. Kate'i kucağımda görünce elini ağzına götürdü. "Neler oluyor?" diye sordu. "Sue, telefonları ve cüzdanım al. Hasteneye gideceğiz. Ayrıca bana bir tane tişört al." dedim ve kucağımda ki Kate ile hızlıca evden çıktım.
Arabanın arka tarafına geçtim. Anahtarı Sue'ya verip onu aldığı tişörtü uzattı. Tişörtü alıp hızlıca üzerime geçirdim.
Yolda giderken Kate gözlerini araladı. "S-sam?" demeye çalıştı. "Şşşt sakin ol güzelim." dedim.
O çok terlemişti. Alnında ki terleri sildim. "İyi olacaksın." dedim.
Yüzümde ki ıslaklık ile ağladığımı anladım. "Sue hızlı ol!" diye bağırdım.
...
Bir süre sonra hastaneye varmıştık. Kate'i kucağıma alıp hızlıca sedyeye yatırdım. Doktorlar nabızına bakarak yoğun bakıma ilerliyorlardı. Bir süreden sonra girmemiz yasak olduğu için koltuklarından birine oturdum ve ağlamaya başladım. Sue yanıma gelip elini omzuma koydu.
"Sue, ben anlamıyorum. Herşey çok güzeldi biz uyuyorduk. Bir anda garip davranmaya başladı. Elimi alnına koyduğumda çok sıcak oluğunu hissettim. Neden böyle oldu?" diye sordum.
"Sakin ol. İyileşecektir." dedi.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Huzur Kokusu
Чиклит-TAMAMLANDI- ! +18 Bölümler Vardır! Sam Watson; kendi halinde, şirkette babasının yanında yaşayan, zamanında çok fazla günah işlemiş olan genç bir adam. İşlediği günahlar genç adamı rahat bırakmaz. 15 yaşından beri huzurlu uyuyamayan genç adam huzur...