49. Gitár

2.1K 134 6
                                    

November 28. (kedd)
- Na, milyen volt tegnap? - kérdeztem Enikőt, amikor megérkeztünk Cassoval az osztályba (ő a fiúkhoz csatlakozott).
- Nagyon jó! - vigyorgott.
Állítása szerint Bence nagyon kedves, figyelmes, vicces és jófej, könnyen megtalálták a közös hangot, annyira, hogy péntek délután újra találkoznak. Szupi. :)
- Megvan a házid? - huppant mellém Casso fizika előtti szünetben.
- Igen - sóhajtottam, majd a kezébe nyomtam a füzetem.
- Köszi - nyomott egy puszit az arcomra, majd nekilátott lemásolni a házit. Túl könnyen meg tud győzni. :)
Tesi előtti szünetben egész végig a hajgumimat kerestem, amit természetesen nem találtam, úgyhogy Marcsitól kértem kölcsön, akinek mindenből van tartaléka, sőt talán még a tartaléknak is van pótlása, szóval ilyen helyzetben nem kell aggódni, amíg a suliban van. :)
Ebédszünetben vettem magamnak egy melegszendvicset és egy jegesteát (összeillik a kettő), aztán azokkal együtt felmentem a terembe és végignéztem az osztályon.
Saci Ricsivel nézett videót, Enikő chatelt, Lili átnézte valamelyik tantárgyból a füzetét, Andris Bettinek csórta el a kulacsát (még mindig nem tudjuk, hogy együtt vannak-e), Laci Kolossal hülyült, Samu komposztált Marci szekrényében (?), Domi Ágostonnal szórakozott valamin, Paula egy végzőssel beszélgetett a terem előtt, Nikiék TikTok videókon mutogatták egymásnak a "jó pasik"-at, én meg úgy döntöttem, hogy odamegyek Cassohoz, aki akkor épp a telefonját rakta el a táskájába.
- Milyen óra jön? - kérdezte.
- Ofő - feleltem - Kihúzzuk a neveket karácsonyra - mondtam izgatottan.
- Az jó - bólintott.
Igazam lett, tényleg kihúztuk a neveket. :)
Én személy szerint Ágostont húztam, akit egyáltalán nem ismerek, de legalább Madaras nem várta el tőlünk, mint Pásztor az eddigi években, hogy kézi készítésű legyen az ajándék, úgyhogy majd veszek neki valami csokit, hogy ne legyen olyan pálcika, mint most. Kedves vagyok és figyelmes, tudok róla. :)
Órák után, amikor hazamentem, elővettem a rég nem használt gitáromat és elkezdtem játszani rajta mindent, ami eszembe jutott, sőt, időközben átvándoroltam Csepi szobájába és kiskoncertet tartottam neki gyerekdalok elgitározásával és hozzáéneklésével. Tetszett neki. :)

Mai nap - 5/5: normális. :)

Egy pillanat, és elengedhetsz | "Deja vu..." - 3. évadWhere stories live. Discover now