9. Vers

2.5K 152 10
                                    

Szeptember 11. (hétfő)
- Te megtanultad a verset? - kérdezte Marcsi első óra előtt.
- Nagyjából - feleltem.
Igazság szerint vasárnap este jutott eszembe, hogy Bogdán a héten feladta megtanulni, úgyhogy remélem, jól sikerül majd felmondanom, ha már egy csomót szenvedtem vele...
Első órán - németen - pontosan úgy történt minden, ahogy én azt előre kiszámítottam (nem volt nehéz), ugyanis Madaras ismét kiadta az utasítást, hogy szedjük le "azt az átkozott díszítést", úgyhogy utána lévő szünetben végérvényesen eltávolítottuk őket a falról, Madaras pedig fogta, berakta a fiókjába az alkotásainkat, és kulcsra zárta. Ennyi. :)
Amikor becsengettek irodalomra, ez a tulajdonképpen érdektelen információ az osztály nagy részének az egyik fülén bement, a másikon meg ki, úgyhogy öt perccel később Szekeresnek kellett bejönnie a termünkbe, hogy üljünk le, és csendben várjuk a tanárunkat, mert "képtelenség így tanítani".
Hát, erre csak annyit tudok mondani, hogy nyugodtan álmodozzon csak. :)
- Lina, ne szopassál már! - háborodott fel Andris, amikor Lina tíz perc után elindult a tanáriba szólni, hogy nincs velünk tanár.
- Ha tíz percig nem jön tanár, le kell menni szólni a hetesnek! - mondta, majd sarkon fordult és leszaladt a lépcsőn.
Ezután kiderült, hogy Bogdán ma nincs (ergo elmarad a versmondás :D), ezért Bíró jött helyettesíteni, akivel sajna töriztünk, mert "le vagyunk maradva".
De mivel az idő megy, ezért töriből mindig le leszünk maradva, nem? Hm.
Lényeg a lényeg, hogy holnapig még tudom gyakorolni a verset. Hurrá.
Mondjuk ismerve magamat, úgy se fogom, max estefelé átolvasom párszor, de mindegy. Örvendjünk. :)
Bioszon Hajdú nem hazudtolta meg magát, így Ágoston után természetesen kihívott engem is felelni. Már meg se lepődöm.
Törin folytattuk azt, amit második órán elkezdtünk, fizikán pedig Szekeres bejelentette, hogy kövi órán doga lesz, szóval készüljünk.
Infón Horváth most nem engedte, hogy játsszunk (brühühü), úgyhogy haladtunk tovább az anyaggal, a napot pedig lezártuk egy angollal, majd suli után verstanulás helyett Csepivel játszottam. (Lázadó vagyok a javából.)
Aztán sajnos jött a délutáni alvása (én régen utáltam, de Csepi mindig jót szundikál ilyenkor :D), úgyhogy egyedül maradtam.
A problémamegoldó készségemnek köszönhetően feltaláltam magam, és átmentem Sacihoz (a tanulnivalók letudása után), ahol kedvemre figyelhettem Rudit, a halat az akváriumban. :)
- Szerinted tetszeni fog a gekkómnak? - mutatta meg a frissen berendezett terráriumát Saci.
- Rávetted anyukádat? - kérdeztem hitetlenül mosolyogva.
- Aha - bólintott - Jövő héten kapom meg. Vagy Tóni, vagy Tivadar lesz a neve - mesélte izgatottan.
Szeretem Saci névötleteit. :D
- Biztos tetszeni fog neki - bólintottam.
Ezután Saci megetette a halait, majd elmentünk fagyizni.
- Még csak tegnap volt az ültetés, de tökre idegesít, hogy Ricsi Kriszti mellett ül - fakadt ki - Ráadásul fél évig így lesz!
- Ne aggódj, Ricsi szeret téged - biztattam.
- Tudom, csak... érted.
Azért mindenesetre remélem, hogy Kriszti nem kavar be Saciék kapcsolatába.
Ha mégis, vele hozatom be a kötelet, amivel majd felakasztom. :D

Mai nap - 5/5: este párszor átolvastam a verset. Egész jól megy. :)

Egy pillanat, és elengedhetsz | "Deja vu..." - 3. évadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin