•Teodor•
Otvorim prozor te me ona nakratko pogleda. Izbaci glavu kroz isti tako da joj je vjetar počeo mrsiti kosu te je nositi na sve strane. Ubrzo se počne glasno smijati te me ponovo pogleda. Osmjehnem se iako je u meni ključao bijes, ljutnja, frustracija i svi drugi osjećaji. Šta bi bilo da me Robert nije nagovorio da krenem sa njim? Da nisam prošao pored te uličice u vidio nju na prljavom podu kako leži? Sada bi bila silovana ili u najgorem slučaju mrtva. Naći ću onu dvojicu te ih natjerati da zažale što su se rodili. Dođemo pred moju kuću te tek onda shvatim koliko čvrsto stišćem volan. Ugasim auto pa pogledam u nju. Oči boje karipskog mora su mi uzvraćale pogled dok sam imao osjećaj da se mogu utopiti u njima-Zašto si ljut?
Tiho progovori nakon čega ja pokušam opustiti mišiće lica. Bezuspješno
-Šta bi bilo da nisam naišao? Da su te silovali? Šta bi onda bilo Ikonija?!
Nenamjerno povisim glas a ona se trzne. Suze joj se nakupe u očima pa slegne ramenima dok su se iste one suze sada već uveliko spuštale niz njezine obraze
-Ne bi bio prvi put! Ne bi bio prvi put da se osjećam bespomoćno! Da se osjećam bespomoćno dok se neko iživljava na meni i mom tijelu! Ne bi bio prvi put da me neko iskoristi protiv moje volje! Ne bi bio prvi put da me neko siluje! Ne bi..
Kaže bespomoćno te se skupi u malu lopticu dok je istovremeno odmahivala glavom
-Ponovo bi me ubili i ponovo bi me roditelji gledali kao da sam sama to htjela. Ponovo bih proživjela istu sramotu Teodore
Podigne pogled te me pogleda suznim očima u kojima nije bilo nikakve vrste osjećaja. Samo tuga
-Držali su me četiri dana u mračnom podrumu. Na hladnom betonu... dok bi me jedan silovao i stenjao od užitka druga dvojica bi me držala za ruke naizmjenično stavljajući svoj kurac meni u usta. Dok sam vrištala od bola oni su govorili da je to od užitka! Uživali su u mom bolu! Prvi je govorio da je probio moju trešnjicu! I šta je onda bilo?! Kad se me poput vreće bacili pored ceste?! Šta su moji roditelji i policija rekli?! Da sam se trebala čuvati! Jesam li ja sama htjela da me siluju?! Nisam! Uvijek sam se držala po strani! Nikad nisam nosila kratku niti izazovnu odjeću! I zašto onda ja?! Zašto sam morala izgubiti nevinost na najgori mogući način?! Zašto me niko ne razumije?! Ti me još pitaš šta bi bilo da si zakasnio i da su me silovali?! Prolazila bih kroz istu patnju kroz koju sad prolazim! Eto šta bi bilo!
Izgovori skoro pa u jednom dahu dok sam gledao u nju. Suze su joj se slijevale niz obraze dok se nekontrolisano tresla. Bilo bi bolje da mi je opalila šamar nego ovo ispričala. Izađem iz auta pa dođem do njezine strane. Otvorim vrata te je povučem sebi u zagrljaj. Čvrsto je stegnem uz sebe dok me držala za košulju. Plakala je na mom ramenu dok sam prolazio prstima kroz njezinu kosu. Onaj bijes od ranije nije bio ništa u usporedbi s ovim. Ona trojica, ko god da su, mogu samo moliti boga da se smiluje nad njima tako što ću im glavu ukrasiti s crvenom točkom na čelu. Podignem je sa sjedišta te nogom zatvorim vrata auta i krenem prema kući dok sam je usporedno mazio po kosi i leđima.
YOU ARE READING
Mezimica
Romancepovučena djevojka upadne u oko mafijašu. šta će se onda desiti? ako ste mislili da je ovo još samo jedna priča o muškarcu ledena srca koji postane mala maca kad upozna tihu djevojku, prevarili ste se ako čitate, uživajte Ikonija&Teodor