dvadeset osmo poglavlje

2.9K 113 0
                                    

•Ikonija•
Sve i jedna kost u tijelu me boljela što me natjera da zatvorim oči

-Nećeš umrijeti! Još uvijek nisam završio s tobom!

Otvorim oči te ga pogledam. Nekad moja sigurna luka a sada sam vrag

-Zašto?

Pogleda u mene te čučne kraj mojih nogu dok su mu obrve bile skupljene na čelu

-Šta zašto?

-Zašto ovo radiš? Tvoje sam dijete

-Nisi. Ne više.

-Zar tvoja krv ne kola mojim venama?

-Ne. Imam samo dvoje djece.

-Zar si zaboravio sve? Kad sam bila..

-Šuti. Ni jedne više

-Zašto? Istina boli zar ne? Nikad me nisi ni volio. Uvijek su svu svoju pažnju poklanjao njima. Ni mama me nije voljela. Zašto? Šta sam vam uradila?

-Znaš zašto te nikada nismo voljeli? Zato što ti nisi naše dijete. Naše dijete je umrlo pri porođaju a tebi je majka umrla isto pri porodu. Oca nisi imala jer je umro.

Suze mi se nakupe u očima te ih pustim da poteku niz obraze koji su bili puni rana i modrica.

-Nisam ja tome kriva

-Nisi. Ali moje dijete je mrtvo. Djed te primio, ali ja ne. Kad god bih te pogledao u te plave oči, znao sam da nisi moje dijete.

Uhvati me za vrat te jako stisne.

-Iako nisi moje dijete, nanijela si mi toliko sramote u život. Sada ćemo to riješiti i završiti za sva vremena

Stisne mi još više vrat tako da nisam mogla disati.

-Bar..sam našla.. razlog..svog..postojanja

Iskoristim zadnji vazduh što mi se nalazio u plućima i kažem te riječi. Počela sam gubiti svijest zbog čega mi se kapci krenu spuštati. Negdje daleko sam čula muziku te se nasmiješim kutom usne. Zatvorim oči te mi se momentalno stvori lik Teodora. Tako mi je žao što nismo imali više vremena. Napokon sam našla razlog svog postojanja a moram umrijeti. Tako se kajem što nikada nisam rekla Teodoru da ga volim. Tako se kajem. Odjednom mi val zraka pogodi pluća te glasno udahnem isti. Otvorim slabe oči i više sebe ugledam Teodora i doktora. Nešto mi je govorio ali ga nisam čula. Samo sam uspjela pročitati princezo s njegovih usana. Osmjehnem se kutom usne te krenem pružiti krvavu ruku prema njemu. Uhvati me blago za istu te mi bol prostruji tijelom. Vrele suze su mi se slijevale niz obraze pa zatvorim oči. Došao je po mene. On. Je. Došao. Po. Mene.

MezimicaWhere stories live. Discover now