Glavu zabijem u jastuk jer sam bila abnormalno crvena nakon što sam Eleni sve ispričala. Nas dvije jednostavno nemamo tajni među sobom.
-I šta će sadržati ta kazna?
Slegnem ramenima i sama se pitajući šta će se desiti.
-Šta je bilo s tobom i Dariom? Sinoć si mi rekla da je došao s svojima.
-Pa.. skoro pa ništa
-Ključna riječ je to skoro
-Da. Ljubili smo se tu ispred kuće sve dok nije naišao moj tata
-Uu, i šta je onda bilo?
-Pa pravio se da ništa nije vidio
Nasmijem se dok mi se u želucu vezao čvor. Zašto ja nisam mogla naći takvog dečka? Imati takvo tinejdžersko doba? Ne, ja sam morala s nepunih petnaest biti silovana a s šesnaest zavisna od dodira jednog momka koji ima dvadeset četiri godine. Odmahnem glavom te mi telefon zazvoni
-Onaj je došao po mene.
Ustanem te je zagrlim i izađem kroz balkon dok se to "onaj" odnosilo na mog oca.
-Vidimo se
Skočim s balkona te umjesto oca vidim svoju sestru kako me čeka u autu. Uđem bez pozdrava te zavežem pojas. Čitavim putem smo bile tiho te se sjetim onih vremena prije silovanja. Bile smo nerazdvojne. A sada se ona ponaša kao da sam prljava. Napokon dođemo do kuće te izađem iz auta i krenem prema zadnjem spratu kuće, ili ti ga tavanu. Uzmem ključ iz džepa jakne te otključam vrata i uđem. Ponovo ih zaključam i navučem rolete na prozore tako da je u sobi vladao mrak. Skinem sve sa sebe te obučem crne gaćice i isti takav grudnjak a preko toga široku majicu i tajice. Uvučem se u krevet pa telefon ostavim na stolić pored ormara. Zatvorim oči te se neugodno promeškoljim na krevetu jer je pritisak u međunožju bio neizdrživ.
-Moraš spavati Ikonija. Spavati
Zatvorim oči te se pokušam fokusirati na spavanje ali jedino što sam s tim uspjela jeste osjećaj da su njegovi prsti na mom središtu. Svoju ruku nesigurno zavučem ispod tkanine gaćica te prstima pređem preko svog središta što pošalje trnce čitavim mojim tijelom. Počnem se grubo trljati od svoje prste što dovede do toga da sam bila toliko vlažna a nije bilo orgazma. Izvučem prste iz gaćica te ih prinese svojim usnama. Kažiprst stavim u usne te ga počnem sisati i lizati što me dovede do orgazma. Nakon što mi se tijelo smirilo, dignem se u sijedeći položaj te skinem gaćice i tajice sa sebe jer su bile u potpunosti mokre. Otvorim ladicu s donjim rubljem te shvatim da su mi samo tange ostale koje sam dobila na poklon od Elene. Znam, jako čudan poklon koji je upravo sada našao svoju svrhu. Poparam pakovanje te izvučem jedne. Obučem ih pa preokrenem očima jer su me te špagice još više nadraživale. S stola uzmem čašu vode i tablete koje nisam pila već dva dana. Jedna za smirenje, druga za smirenje kao i treća dok je četvrta bila za spavanje. Legnem u krevet te mi se kapci sami od sebe počnu sklapati. Tablete su izuzetno jake zbog cega sam ubrzo počela gubiti svoje misli. Prepustim se snu i mraku koji je donosio mir i odnosio bol.
YOU ARE READING
Mezimica
Romancepovučena djevojka upadne u oko mafijašu. šta će se onda desiti? ako ste mislili da je ovo još samo jedna priča o muškarcu ledena srca koji postane mala maca kad upozna tihu djevojku, prevarili ste se ako čitate, uživajte Ikonija&Teodor