45

781 27 4
                                    

16+ inhoud!

'Ontspan eens een beetje, lief', het warme water heeft zijn taak nog niet gedaan. Mijn meisje zit met strakgespannen spieren tussen mijn benen. Haar rug kaarsrecht, haar schouders hoog opgetrokken. Ik wrijf stevig over haar armen in de hoop dat ze iets relaxter tegen me aan zal leunen. 'We kunnen dit niet aan Mechels vertellen', 'Eva, stop', ik druk mijn lippen zachtjes op haar schouder, 'morgen gaan we ermee verder'. 'Ja, maar...', 'nee, Eef', ik sla mijn armen om haar nek en trek haar dicht tegen me aan. Mijn lippen verwennen haar hals tot ik haar eindelijk een beetje voel ontspannen. 'Goed zo, schatje', een glimlach vormt zich rond mijn mond. 'Het is verschrikkelijk dat de kinderen hier niet zijn, maar zoals een Amsterdamse filosoof ooit zei', ik bijt zachtjes in haar oorlel, 'elk nadeel heb z'n voordeel'. 'Wolfs', ze grinnikt en laat haar wang zachtjes langs de mijne glijden. 'We moeten hiervan profiteren', mijn vingers glijden over haar buik. 'Is dat zo?', 'mmm', haar borst past in mijn hand alsof het zo bedoeld is. Met mijn andere hand streel ik haar zachtjes om hem op haar onderbuik te laten rusten, 'over een paar maanden hebben we nog minder tijd voor dit soort dingen, als dit kleintje er is'. 'Alsof jij je laat tegenhouden door de kinderen', ze legt haar hand op de mijne, 'jij maakt altijd tijd voor mij'. 'Dat is omdat ik van je hou', onze vingers verstrengelen zich met elkaar en een tijdje blijven we zo zitten. We genieten van elkaars nabijheid en mijn handen strelen liefdevol over haar prachtige lichaam. Mijn vingertoppen verkennen elk zacht stukje huid, alsof het de eerste keer is. 'Ik heb zo'n zin om jou eens heerlijk te verwennen', murmel ik in haar oor. 'Oh ja?', ze laat haar hoofd naar achter vallen en een diepe zucht ontsnapt uit haar mond. 'Ja', grommend neem ik allebei haar borsten in mijn handen om ze zachtjes te kneden, 'je bent zo oogverblindend mooi, Eva'. 'Nou, Wolfs', verlegen beweegt ze haar hoofd iets van me vandaan. 'En ontiegelijk lekker', grijnzend zuig ik op het gevoelige plekje in haar nek. 'Mm, Flo', als ik mijn lippen uit haar nek haal, draait ze zich om. Haar ondeugende glimlach windt me enorm op. 'Wat is dit toch een heerlijk bad', het is zo fijn dat we alle ruimte hebben. Dat Eva haar benen niet in haar nek hoeft te leggen als ze zich omdraait. 'Het zou me niets verbazen als ons wondertje hier verwekt is', grinnikend streel ik een pluk haar achter haar oren. Haar mondhoek krult omhoog en zachtjes schudt ze haar hoofd, 'ik denk het niet'. 'Gewoon in bed dan?', 'nee...', verlegen slaat ze haar ogen neer. 'Wat dan?', grijnzend til ik haar kin een stukje op. 'In de auto, denk ik', haar wangen zijn vuurrood. 'God, dat was lekker', speels bijt ik op haar onderlip, 'zo wil ik wel vaker posten'. 'Dat mag echt niet meer gebeuren, Wolfs', mompelt ze, waarop ik mijn schouders ophaal. 'Dan doen we het toch lekker hier', mijn vingers die op haar wang zijn blijven steken, vinden hun weg via haar hals, borsten en buik naar beneden. Tevreden kijk ik toe hoe ze geniet van mijn vingers die haar kundig maar passievol verwennen. 'Flo...', haar stem is een stuk heser dan normaal en haar zachte gekreun maakt me helemaal gek. Ik buig iets naar voren en laat mijn tong over haar stijve tepel glijden, terwijl haar handen mijn lichaam op hemelse wijze beroeren. Al snel wil ik haar proeven en druk ik mijn lippen hartstochtelijk op de hare. 'Oh, Eva', haar hand heeft zich om mijn erectie gevouwen en ik moet even op adem komen. 'Vrij met me, Floris', als ik haar iets optil, begeleidt ze me bij zich naar binnen. Het is misschien wel de duizendste keer dat dit gebeurt, maar toch is het elke keer weer bijzonder. Wat wij samen hebben, is zo speciaal. We gaan compleet in elkaar op. Niets is fijner dan met haar vrijen. De liefde bedrijven. Samen in het warme water. Even aan niets anders denken dan aan wat we voelen, wat we de ander willen laten voelen. Alles klopt. Wij samen. Ons. Eva en ik. Onze liefde voor elkaar. Dat is alles wat nu telt.

TurbulentieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu