Dokuzuncu Bölüm

78K 2.7K 318
                                    


Herkesin birbiriyle bakıştığı kahvaltının sonunda beyler otelin bahçesine çıkarken bizde girişteki koltuklarda kahve içmek için oturmuştuk.

-"Bana nasıl anlatmazsın kırıldım valla !" Omzuma vurup kısık sesle söylenen Dilan'a yan gözle baktım.

-"Daha kendime bile anlatmadım ki." dedim ve oflayıp başımı eğdim.

-"Biz çok şaşırdık ama bir yandan da sevinmedik değil. O kızla Azad ağam mutlu olamayacaktı. Umarım Allah sizin yüzünüzü güldürür." Hewal'e gülümsedim.

-"Amin inşallah. " dedim içtenlikle.

-"Ee nasıl oldu peki ? Nasıl başladı yani ? Azad ağam öyle duygularını açan birisi değildir ki böyle olması...çok değişik." diyen Roza ciddi anlamda şok geçiriyordu.

-"Erkekler kalbinin olduğunu hissettiren kadınlara ruhunu açarlar. Yani dışarıya sert olması aşık olmasına engel olamıyor tatlım." dedi Ala , Roza'ya göz kırpıp.

Aşık olacak kadar vakit geçirmemiştik ki.

-"Vallaha öyle oluyormuş. Soracak çok sorum var da seni sıkmak istemiyorum. Şimdi günlerimizi mutlu geçirelim. O sıkıcı hayatımıza dönmeden." dedi iç geçirerek.

Başımla onayladıktan sonra ayaklandım.
-"Çıkıp hazırlanalım ve denize gidelim. Ne dersiniz ?" diye sordum olanları düşünmeyi bırakıp.

-"Hemen gidelim derim ! " diyen Ala da bana eşlik etmiş kalkmıştı.

-"Şey gidelim gitmeye ama bizim pek oraya uygun giysimiz yoktur." dedi Hewal.

Onlara kendi mayolarımızdan vereceğimizi söyledikten sonra odalarımıza çıkmıştık.

Kızlar beğendiklerini seçip gidince bende geniş bir çanta çıkartıp içine gerekli malzemeleri koydum.

Odamın kapısı tıklanınca ilerleyip açtım ve karşımda Azad'ı buldum.

Dik bakışlarıyla bedenimi süzdükten sonra içeri girip kapıyı kapattı.

-"Söylemek istemiyordum ama galiba söylemem gerekiyor. Böyle açık saçık kıyafetlerin canımı sıkıyor."

Beklenmedik tavrı beni afallatmıştı.

Eğilip bir üzerime bir de ona baktım. Her zaman ki günlük kıyafetlerimdi.

-"Açık saçık mı ?" dedim kaşlarımı kaldırıp.

Gözleri göğüs bölgeme gidip gelince yutkunup geri adım attım ve bavulun başına döndüm.

-"Bunlar kapalı mı ?"

-"Gündelik hayatımda hep böyle giyiniyorum Azad. Mardin'de gördüğün bir kaç günlük zaman diliminde oraya uygun olmaya çalışmıştım." diye açıkladıktan sonra istediğim mayoyu çıkarttım.

-"Bu mevzuyu uzatmaya lüzum görmüyorum. Sadece biraz daha dikkat et olur mu ?" dedi ve odadan çıktı.

Şaşkınlıkla arkasından bakakaldım.

O ciddiydi değil mi ?

Giyim kuşam yüzünden onunla tartışmak en son isteyeceğim şey olabilirdi. Arkasından çıkıp koridorda ilerlerken peşine takıldım ve bir kaç kapı sonrasında girdiği odada hemen ardından girdim.

-"O kadar zamandır birbirimizi görmüyoruz. Şimdi böyle mi yapacaksın ?" diye sorarken sırtımı kapıya yaslayıp ona baktım.

Masadan aldığı sigarasını yakıp bana alttan ters bir bakış attı.

VurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin