Otuz İkinci Bölüm

76.5K 2.7K 257
                                    


Medya - Alisa ve Ala

Eve geldiğim saatte annem ve babamı salonda film izlerken buldum. Yokluklarına alıştığım için onları evde görmek beni bir an afallatmıştı.

Katılmamı teklif etseler de yorgun olduğumu söyleyerek beynimi kurcalayan düşüncelerle uykuya dalmıştım.

Ertesi sabah gece geç uyuduğum için haliyle geç uyanmıştım. Restorana gitmek için hazırlanmaya başlamıştım ki Ala aradı.

-"Alisa kuşum ne yapıyorsun ?"

Makyaj masamdan kalkıp dolabıma doğru yürüdüm.

-"Hazırlanıyorum canım restorana geçeceğim sen ?" diye sordum.

-"Geçme geçme. Arslan'ı ikna ettim yatla açılacağız. Hava çok sıcak biraz denize girelim yüzelim."

Karar verme aşamam yaklaşık bir saniye sürmüştü.

-"Olur ama kahvaltı yapmadım."

-"Yatta vardır yiyecek bir şeyler hadi görüşürüz. Bu arada biz seni geçerken alırız." dediği gibi yüzüme kapattı.

Değişiklik olacağı için iyi bir aktiviteydi.

Savaş'a sormam gereken hesaplar olsa bile haber vermem gerekiyordu. Bu yüzden numarasına tıkladım. İkinci çalışta açmıştı.

-"Bende tam seni arayacaktım."

Kalp kalbe karşı desene.

-"Bir şeyi haber vermek için aramıştım müsait miydin ?" diye sordum.

-"Müsaitim de senin sesinde bir değişiklik sezdim sanki hayırdır ?" dediğinde içimde anlamasına sevinmiştim.

-"Bilmem sana öyle gelmiştir." dedim kaşımı kaldırıp.

Ardından giymeye fırsat bulamadığım bikinimi dolaptan aldım.

-"Alptekin'in söylediklerine takıldıysan endişelenmeni gerektirecek hiçbir şey yok güzelim. Ayrıca bu konuda bütün sorularını en uygun zamanda cevaplayacağım."

Varan bir buydu.

Onun sözlerine her zaman güveniyordum. Eğer endişelenmem gereken bir şey söz konusu olsa bunu bana söyleyeceğine de emindim.

Fakat bir başka konu daha vardı.

-"Oğulcan'ın söylediğini de unuttum sanma." dedim gözlerimi kısarak.

Gülme sesini duyduğumda afallayıp kaşlarımı çattım. Neye gülüyor bu adam ?

-"O gerizekalıyı aklını karıştırdığı için dövebilirim." dedi ardından sert tınısına geri dönüp.

Sesimi çıkarmayınca konuşmaya devam etti.
-"Seni üzecek bir şey yapmayacağımı birlikte olmadan önce de biliyordun. Açıkça söylemem gerekirse uzun bir zamandır senden başka bir kadına elimi sürmedim güzelim."

Yanaklarıma hücum eden kan beni terletirken saçlarımı kulağımın gerisine iliştirdim ve yatağın ucuna oturdum.

-"Tamam ama...yine de öyle konuşmaları güzel değil." dedim elimle yüzümü yellerken.

Elbette ilişkiler yaşayabilirdi. Kimse kimseyi geçmişiyle suçlayamazdı ben sadece yakın bir zamanda acaba olmuş mudur diyerek kendi kendimi yemiştim.

-"Uyarırım güzelim. Sen içini ferah tut yeter. Bu arada bir şey söyleyecektin." dediğinde son anda aklıma geldi.

-"Şey evet Ala aradı yatla açılacaklarmış. Onlarla gideceğim." dedim ve tekrar kalktım. Bikini ve mayolarımın olduğu yerden belime bağlamak için siyah bir parçayla tül elbise aldım.

VurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin