Günler geçtikçe hepimizin heyecanı doruktaydı. Git gide evimiz son haline geliyor bir yuva oluyordu.Tek dileğim içerisinde sevdiğim adamla güzel bir ömür geçirebilmekti.
Bugün son gelinlik provamdan çıkmış yeni yuvamıza doğru yol almıştım. Bütün eşyalarım buraya taşınıyordu. Büyük ihtimalle yerleştirilmeye başlanmıştı bile.
Kalbim hep ağzımdaydı.
Heyecan , mutluluk , endişe hepsi bir arada ruhumu sarmıştı. Bir tek Savaş'a sarılınca bunları unutuyor gevşiyordum.
Arabamı otoparka çekip indim. Evde herkes vardı.
Sağ olsunlar sürekli yardım ediyorlardı. Ala gerekli ince ayrıntıları söylüyordu. Annem ve Leyla teyze ise her şeye bakıyordu.
İçeri girdiğimde Ezra salonda yerde pusetinde duruyordu. Çantamı girişteki masaya bırakıp yanına ilerledim.
-"Teyzecim seni yalnız mı bıraktılar ?" diye mırıldanıp onu kucağıma aldım.
Bu girişte yer alan salonu sevmiştim. Hem aydınlık hem rahat bir yer olmuştu.
Salonun duvarla ayrılmış diğer kısmına geçip yemek bölümüne baktım.
Burası da kusursuzdu. İstediğim her şey yapılmıştı.
Yemek bölümünde de kimseye rastlamayınca uzun koridordan alt katta bulunan odalara baktım. Birisi çamaşır odasıydı. Mutfak dışınca dört oda daha vardı. Bu katta bir büyük banyo , misafir odası ve bahçeye bakan tamamen farklı bir alan tasarlamıştık.Daha çok zevk içindi. Savaş kendi isteğiyle yaptırmıştı.