Aradan geçen zamanda kış kendini çetin bir şekilde gösterirken soğuktan fazla dışarıda vakit geçirmiyordum. Ya Ala ile birlikteydim. Yada İzel'in Murat'la başlayan heyecanlı ilişkisi hakkında hep birlikte sohbet ediyorduk.
İkisi çok iyi anlaşıyordu. Güzel bir çift olmuşlardı. Ayrıca Esra ve Oğulcan da öyle. Yalnızca Sanem Sezai'den çok hoşlanmamıştı. O daha ağır abi erkeklerden hoşlanırdı. Eğlenceli tipler onluk değildi.
Kısaca bir şeyler güzel ilerliyordu.
Kış soğukluğunu yeni yeni baharın esintilerine bırakmaya başladığı anlarda bizim için yorucu ama tatlı yoğunluklar başlamıştı.
Önceliğimiz Savaş ile içinde yaşayacağımız bir yuvaydı.
Evimizin seçimi konusunda bana sormuştu. Yeniden yaptırabiliriz yada var olan bir yeri satın alabiliriz diye hem müstakil hem rezidans daireleri seçenek olarak sunmuştu. Ben tercihi ona bırakma konusunda karar vermiştim. Seçiminin gayet iyi olacağından şüphem yoktu ve evi görür görmez emin olmuştum.
Önünde geniş bir otoparkı olan beyaz büyük bir evdi. Geniş ailemize uygun geniş bir ev.
Özellikle giriş kapısının büyüklüğü ferahlığı ilk bakışta kendini bana sevdirmişti.
Savaş'ın denizde açılmak üzere hazırlanmış gemisinde sanırım büyük bir sorun oluşmuştu. Bu yüzden eve ikinci gelişimde Murat beni getirmiş Savaş'ın yanına hızlıca geri dönmüştü.
Her ne kadar yalnız gelmek istemesem bile bugün eşyalarımız gelmeye başladığı için burada bulunmalıydım.
Üç ay içerisinde hızlandırılmış olarak eşyaları özel olarak tasarlatmış eve uygun yaptırmıştık. Savaş beğendiği bu evi yeniden yaptırmak yerine içini tamamen değiştirmek istemişti. Benim için de güzel olmuştu.
Fakat daha tam olarak bitmemişti. Beni yorgunluktan bitirmiş olmalarına rağmen eksikler bitmemişti. Dün verdiğim kararla alışverişlere artık Savaş'ı sürükleyecektim.
Kendisi rahat rahat keyfini sürerken ben bu koşuşturmada beş kilo verdim.
-"Yatak odasında beğenmediğiniz bir yer varsa değiştirmek için bekliyorlar Alisa hanım."
Merdivenlerden inen danışmanımız Elif seslenince camın önünden çekilip onunla birlikte üst kata çıktım.
Yatak odamızın tasarımı için hem Savaş'ın klasikliğine hemde benim daha modernliğime uygun şeyler düşünmüştük.
-"Çok güzel olmuş. " dedim bir şey söylememi bekleyen çalışanlara doğru.
Elif beklenti içerisinde dururken gülümsedi.
-"Bende öyle düşünmüştüm." dedikten sonra elindeki dosyasına eğildi.Yatak odamızın manzarası hem yeşillik hemde havuz ve deniz manzarası ile bütünleşmiş durumdaydı. Uyandığımda bu manzara karşı uyanmanım güzel olacağını hayal ederken burada birlikte uyanacak olmamız aklıma geldi.