Ayağıma geçirdiğim tek bant topuklulardan sonra aynada ki yansımama baktım.Fazlasıyla güzel görünüyordum.
Üzerimdeki parçayı çok severek almıştım ve tahmin ettiğim gibi güzel olmuştu.
Son olarak da en sevdiğim parfümü sıkıp odamdan çıktım. İlk başta Ala'nın kapısını tıklattım. Arslan eniştem çıkmıştı.
-"Azad beyin kalbine indirecek darbe girişimindesin." diyince gülümsemiş başımı eğmiştim.
-"Ala seni bekliyoruz." diye seslenip kapıyı kapattıktan sonra omzumu tuttu.
Başımı kaldırıp yanaklarımın içini ısırdım.
-"Seni kardeşim gibi sevdiğimi ve en az Savaş kadar koruduğumu biliyorsun. Azad çok iyi bir adam. Seni mutlu edeceğinden de hiç şüphem yok. Sadece...emin misin güzelim ? Sen herkese her şeye uyumlu yaşarsın ama Mardin sana uymaz. Kendinden eminsen sonuna kadar arkandayım." derken dikkatle dinlemiş sonunda yüzüm düşmüştü.
Söyledikleri ara sıra benimde aklımı kurcalıyordu. Düşünüp kendimi üzmek yerine geri plana attıklarım biliyorum ki gün gelince önümde dikileceklerdi.
-"Zaman gösterecek galiba. Bunun dışında başka hiçbir şüphem yok zamana bırakmak en iyisi. Yanımda olduğun için teşekkür ederim." dedikten sonra derin bir nefes almıştım ki Azad koridorda belirdi. Simsiyah giyinmiş nefes kesici bir görüntü halindeydi.
-"Gözümle görmeme rağmen inanmakta zorlanıyorum." Arslan eniştem kendi kendine mırıldanınca kıkırdadım.
Azad uzun ve sert adımlarıyla gelmiş yanımızda durmuştu.
Boynunda belirginleşen damarı ve oldukça fena bakan gözleri sinirini belli ediyordu. Bana dikkatle bakıp dirseğimi kavradı.
-"Kızım ben sana dikkat et dedikçe sen beni deli etmeye çalışıyorsun !"
Hadi ama !
-"Azad sakin ol kardeşim."
Arslan eniştemi hiç duyuyormuş gibi değildi. Daha çok gözleriyle beni öldürüyordu.
Kolumu sıkınca yüzümü buruşturup elinden kurtardım.
-"Üzerime gelmek yerine alışmaya çalışsan ? Gece eğlenmeye giderken böyle giyinmek istedim ve giydim. Lütfen sende sinirlenme tartışmayalım." Daha sakin bir dille anlatmaya çalışsam bile o çok sinirliydi.
Anlayacağını düşünmüyordum.
-"Bir kere tamam iki kere tamam ama bir yere kadar Alisa. Başkalarını bırak erkek kardeşlerim var ! Ben senin kıyafet özgürlüğüne el koymaya çalışmıyorum. Sadece biraz daha usturuplu giymeni istiyorum ama sen her yerini ayrı açıyorsun ! "