On Beşinci Bölüm

65.1K 2.5K 1.1K
                                    

Medya ortalığı karıştıran Savaş...

Yemek masasına oturduğumuzda Azad yanımdaydı.

-"Sizler ne yapıyorsunuz ?" diye sorunca bakışlarım Avşin hanıma kaymıştı.

-"Ben genel olarak evdeyim." dedi Ala gülümseyip.

-"Bende iş ev arasındayım." diyince ilgisini çekmiştim.

-"Ne işle uğraşıyordun sen kızım ?" diyen Berzan ağa oldu.

-"Restoranım var." dedim samimi olmaya özen göstererek.

-"Bir akşam orada yemek yeriz güzel olur." diyerek dikkat çekti Arslan eniştem.

Başımı sallayıp
-"Tabi çok iyi fikir. " dedim.

-"Savaş oğlum yok mu ?"

-"İşi olduğunu söyledi. Bir kaç gün burada olmayacakmış." diye yanıtlarken Savaş hakkında bilgiye yalnızca benim sahip olduğumu gördüm. Eğer Arslan eniştem bilseydi söylerdi fakat sessiz kalmıştı.

-"Birlikte miydiniz ?"

Doyduğumu hissettiğim tabaktan başımı kaldırıp karşımda oturan Arslan enişteme baktım.

Yanımda rahatsızca kıpırdanan Azad'ı fark etmiştim fakat bakmamıştım.

-"Yok ben evdeydim öyle yanıma uğradı. Gideceğini söyledi."

Anladım dercesine başını salladıktan sonra yemek bitiminde hep birlikte kalkmıştık. Mutfakta Ala ile kahve hazırlarken Avşin hanım gelince erkeklere ayrı olarak vermiş biz mutfağa oturmuştuk.

-"Evinizden ayrılmak zor oldu mu ?" dedi Ala sessizliği bozarak.

Masaya yaslanıp dirseklerimi koydum ve dinlemeye başladım.

-"Tabi kızım olmaz mı ? Bize kalsa iyiyiz ama Azad işte her seferinde zorla getiriyor."

Azad'ın ismi geçince sessizce iç çektim. Ne olacaktı halimiz böyle ?

-"Alisa ?" Arslan eniştem kapıda bir anda belirivermişti.

-"Efendim enişte ?" derken bana telefonumu uzattı.

-"Titreşimde kalmış herhalde son anda duydum. Leyla teyze arıyordu."

Elinden aldığımda mutfaktan çıkmıştı. Cevapsız aramasına tıklayıp geri aradım. İlk çalışta açmıştı.

-"Ayy kızım sende açmayınca ödüm koptu iyi misin ?!" Telaşlı sesine karşılık gülüp avucumun içiyle yanağımı tuttum.

-"İyiyim iyiyim duymadım aradığını." dedim.

-"Savaş'ı aradım ulaşamadım sonra işim var diye mesaj atmış onu gördüm. Evde sıkıldık bize gel diyecektim çay kahve içeriz." diyince dudağımı büktüm.

-"Gelmeyi isterdim Leyloş ama Azad ve ailesi Mardin'den geldi. Arslan eniştemlerde oturuyoruz."

-"Aa öyle mi ? İsterseniz bize de misafir edebiliriz." diyince gözlerim Avşin hanıma kaydı.

-"Olur sorarım haber veririm ben sana." dedim bilemediğim için.

-"Tamam gelinim benim görüşürüz."

-"Görüşürüz." diyerek kapattıktan sonra merakla bekleyen gözlere döndüm.

-"Leyla teyze sizi bir akşam davet ediyor. Savaş'ın annesi." diye tamamladım.

-"Bilemedim ki rahatsız etmeseydik." dedi Avşin hanım çekinceyle.

-"İnanın hiç rahatsız olmaz aksine çok sevinir." dedi Ala.

VurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin