Bilgilendirme

2.1K 104 44
                                    

● T E L İ F ●

Tüm hakları saklıdır. Bu eser hak sahibinin (@sleepintheatlantis), yazılı izni alınmadan herhangi bir şekilde veya yolla, tamamı veya bir kısmı, kopyalanamaz, paylaşılamaz, başka bir dile çevrilemez. Uyarlaması yapılamaz, değiştirilerek (kurgusu, karakter isimleri vb.) yayımlanamaz. Aksi takdirde Telif Hakları Kanunu ihlalinden yasal işlem uygulanacaktır.

Önceki hikayelerimde de bu tip sorunlar yaşadığım için böyle bir ihlal durumunda yasal tüm haklarımı kullanmaktan kaçınmayacağımı ve bu saygısızlığı hoş görmeyeceğimi bilmenizi isterim. Lütfen hikayemi kopyalamayın/çalmayın/başka sevdiğiniz ünlülerin ismini kullanarak kendiniz uyarlayıp paylaşmayın. Böylece ne siz, ne de ben yasal işlemlerle uğraşmak zorunda kalmayız.

Teşekkür ederim.

● Y A Z A R D A N ●

Sıkıcı ama bir o kadar da hikayemi korumam için gerekli olan telif yazısını bitirdiğimize göre buraya kadar okumayı başarmış olanlarla devam edelim.

War Of Hearts benim için çok değerli bir hikaye. Wattpad dünyasına geri döndüğümde kaleme aldığım ilk eser olduğu için benim kalbimde çok ayrı bir yeri var. Felicia ve Calum'ın hikayesini yazmayı çok seviyorum ve umarım sizler de severek okursunuz.

Hikayemi okurken sizden ricam, lütfen hayalet okur olmayın. Oy vermeseniz de en azından bir tane bile olsa yorum yazın. Sizi görmeme izin verin. Beni burada tek başıma, suya yazıyormuşum gibi bırakmayın. Yazdıklarım kaybolsun istemiyorum. Kalplerinizde, ruhunuzda iz bıraksın istiyorum. Siz bana kendinizi göstermezseniz ben de burada yazmaya devam edemem çünkü amacımı yitirmiş olurum.

Sesinizi duymak, sevginizi görmek istediğim için bana kızmayacağınızı umuyorum. Umarım beni kırmaz ve sessiz kalmazsınız.

Son olarak, hikayeyi nasıl keşfettiğinizi ve okumaya ne zaman başladığınızı (tarih ve saat olarak) yazarsanız beni çok mutlu edersiniz. Belki ikinci hatta üçüncü kez okumanıza şahit olup sayenizde sevinç dansı bile yapabilirim.

Keyifli okumalar!

War of HeartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin