Ne zaman başladığınızı buraya alayım.Günlerden pazardı. Öyle güzel uyumuştum ki kalkmak bile istemiyordum. Zorla da olsa kalktım ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayıp mutfağa gittim.
Aileme pazar kahvaltısı hazırlamak için işe koyuldum.
Kahvaltı hazırlarken bir yandan da telefonumdan şarkı açtım. (medya)
Kahvaltı hazırlaması bittikten sonra masaya baktım ve harika görünüyordu.
Daha sonra evdekileri de uyandırdım ve hep beraber aşağıya inip yemek yemeye başladık.
Babam bir anda ıslık çalıp "ne güzel bir sofra ellerine sağlık kızım." dedi.
"Afiyet olsun babam" dedim gülerek.
Babam bir anda bana baktı "kızım hangi dağda kurt öldü? Sen kahvaltı hazırlar mıydın?" dedi.
Babama şakadan kızarak " ayıp ediyorsun baba ne zaman istedin de yapmadım ya" dedim.
Annem de olaya dahil olarak " şaka yapıyor kızım bilmiyor musun babanı? " dedi.
Babam güldü. "Kızım omlet çok güzel olmuş hep sebzeli yaparsan hayatımın sonuna kadar yiyebilirim sanırsam" dedi. Bende güldüm. Hoşuma gitmişti.
"Ye babacım istediğin her an yaparım" dedim. Annem de kızmış gibi yaparak " Aşk olsun Eray bana hiç böyle demedin beğenmiyor musun yemeklerimi yoksa?" dedi.
Babam ve ben birbirimize baktık. Babam bana göz kırptı ve konuşmaya başladı. " Ah be sinem seninkiler leziz oluyor. Yemeklerini seviyorum ama daha çok se-" derken annem babamın sözünü kesti ve konuştu.
"Devamını getir dinliyorum" dedi hafif sinirli şekilde.
Ben o anda gülmeye başladım.
Babam konuşmaya başladı. "Yemeklerin güzel ama sen bin kat daha güzelsin" dedi.
Ve gülmeye başladık.
Herkes doyduktan sonra kahvaltı masasını toplamaya başladık.
Daha sonra babam da yardım ettikten sonra oturma odasına gitti ve koltukta uzanıp pazar olduğundan televizyon izlemeye başladı.
Annem ve ben evi gayet tertemiz yaptık ama çok yorulmuştuk. E tabiki de babam da ev işine yardım etmişti.
Evi işi sadece kadınlar için değildir. Nasıl ki evi evlendiğinde ortak kullanılıyorsa o evin işi sorumluluklar da ortak olmalıdır.
Babam her yeri süpürdü ve yatakları yaptı. Daha sonra hepimiz oturma odasına geldik ve televizyon izlemeye başladık.
O anda kapı çaldı ve ben kapıyı açmak için koltuktan kalktım.
Kapıyı açtım ve karşımda en yakın arkadaşım Selin'i gördüm.
"Hoşgeldin " dedim ve ona sarıldım.
O da gülerek "Hoşbuldum " dedi ve bana sarıldı.Babam oturma odasından
"Kim gelmiş. "diye bağırdı."Baba arkadaşım gelmiş " dedim ve arkadaşımla konuşmaya devam ettim.
"Dışarı çıkalım mı? Arkadaşlarla dışarıya çıktık kapıda bekliyorlar aşşağıda. Aklıma hemen sen geldin aslında arayacaktım da yüz yüze anlatayım dedim. Hadi hazırlan da çıkalım" dedi sabırsız bir şekilde.
"Kim ki arkadaşların ben tanıyor muyum?" dedim.
Selin bana bakıp kafama vurdu. "Salaklaşma istersen her arkadaşımı tanıyorsun sen" dedi ve haklıydı gülmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişten Kalan
Teen FictionBu gece seni unutacaktım. Önce bir sigaranın üzerine adını yazdım. Bu sigara bittiğinde seni unutmuş olacaktım. Duman duman atacaktım seni içimden. Küllerini rüzgar savuracaktı fakat.... Nereden bilebilirdim ki her nefeste seni içime daha çok çekti...