Hesabımı takip etmeyi unutmayın ❤️ Balkanrem
--------------------------------------------------------
Sabah olduğunda uyanmıştım. Kendime geldikten sonra esneyerek ayağa kalktım ve lavabodaki işlerimi hallettim. Saate baktığımda saat 9'du.
Mutfaktan koku geldiğinde hızla mutfağa gittim. Selin ile Ömer konuşuyorlardı. Daha beni görmemişlerdi. Onları dinlesem mi diye düşündükten sonra kenara geçtim ve onları dinlemeye başladım.
Evet bu yaptığım hiç hoş değildi ama merak ediyordum.
"Ömer bunlar şimdi İreme mi?" dedi Selin.
"Özür niyetinde yapıyorum Selin konuyu farklı yerlere çekme yalnız birşey dicem kızmaz dimi?" dedi.
"Yok kızmaz sürpriz kahvaltı hazırladın işte ve çok güzel görünüyor." dedi gülerek.
Daha fazla dinlemeyecektim. Zaten önemli birşey konuşmadılar. Önemli olsa dinlemezdim.
Tabikide dinlerdim.
Kendi kendime konuşmamı bitirdikten sonra içeri girdim.
Ömer bana baktı gülerek "günaydın İremim." dedi.
Ben mi yanlış anladım yoksa bu İremim mi dedi? Bir de tek sorun o değil evde misafir sanki benim baya benimsemişti.
Ömer yaptığı hatayı anlayınca 'İrem." diye tekrarladı.
"Günaydın Selin." dedim.
Gülerek "günaydın." dedi.
"Uyuyabildiniz mi dün gece yadırgadıız mi yerinizi?" dedim.
"Yok İrem çok güzel uyuduk. Sana da iş açıyoruz ama sağol." dedi içten bir gülümseme ile.
"İyi Ömer yardım edeyim mi?" dedim.
Ömer bana baktıktan sonra tabakları masaya koydu.
" Yapacak birşey kalmamış gibi de olsa?" dedim.
" Gerek yok hadi geç sofraya hazır zaten."
Sofraya oturduk ve hiç kimse konuşmuyordu. Sessizce yemek yedikten sonra oraları kaldırdık ve balkona geçtik.
Ben kendimi alıştırmıştım. Sabahları yemek yedikten sonra sigara ve kahve içiyordum. Ömer'in yanında içersem bir sıkıntı olur mu diye düşünmeye başladım.
Kendi evimde de içemiyorsam diye kendime gazı verdiğimde, içeriden ceketimin cebinden sigarayı aldım ve bahçeye geri gelip ateşle sigaramı yaktım.
Ömer'e baktığımda kafası yerdeydi. Yüzüme bakmıyordu. Eskiden yaptığı davranış aklına gelmiş olmalı.
Selin de bana "yapma" der gibi bakınca hiçbirini takmayıp elime telefonumu aldım ve içmeye devam ettim.
Kendi kendime düşünüyordum. Ondan kaçtığım çocuk yanımda duruyor ve üzerine sigara içiyordum. Onun da kuzeni onun kafasına vurmuştu ve biber gazı sıkmıştı ve eve kitlemiştik üstelik beraber de karakola gitmistik. Şimdi de aynı ortamdaydık.
Saçmaydı.Sessiz ortamı Selin bozmuştu. "Hadi dışarıya çıkalım kafeye gidelim." dedi zıplayarak.
"Hadi gidelim o halde." dedim ve odama gidip hazırlanmaya başladım.
Daha demin bu duruma saçma diyen ben şimdi kafeye gidiyorduk. Evet.
Dolaptan sarı tişört ve dar pantolon giydim. Saçım düz olduğu için düzleştirmeye gerek kalmamıştı. Bileklik taktım ve parfüm sıkınca hazırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişten Kalan
Novela JuvenilBu gece seni unutacaktım. Önce bir sigaranın üzerine adını yazdım. Bu sigara bittiğinde seni unutmuş olacaktım. Duman duman atacaktım seni içimden. Küllerini rüzgar savuracaktı fakat.... Nereden bilebilirdim ki her nefeste seni içime daha çok çekti...