0534: "Ne dememi bekliyorsun?"
0534: "Ne dersem susacaksın?"
0534: " Kapa çeneni."
O anda masada herkes kendi halindeydi. Bazısı telefon oynar bazısı ise etrafa boş boş bakınırdı.
" E ne yapalım?" dedi Sıla. Herkes Sılaya baktı.
" Ben bir lavaboya gidip geleceğim." dedim ve masadan ayrıldım.
Lavaboya gittim. Aynada sadece kendime bakındım. Saçımla oynadım. Sıkıldığım da hep böyle yapardım.
Saate baktığımda 14.00 dı.
Masaya geri döndüm." Hadi kalkıyoruz. " dedi Ömer bana bakarak.
" Tamam." dedim ve limonatanın parasını ödemeye gidiyordum.
O anda Ömer kolumdan tuttu ve " nereye?" dedi.
" Nereye olabilir limonatanın parasını ödemedim. " dedim ve kolumu çekip yürümeye devam ettim.
" Gitme boşuna İrem ben ödedim hesabı." dedi.
" Neden? Ben öderdim gerek yoktu."
" Bir limonatadan birşey olmaz hadi gidelim bizimkilerin yanına." dedi
" Tamam sağol. " dedim ve bizimkilerin yanına gittik.
Yolda hep beraber 4 kişi birlikte giderken Selin o anda eliyle karşı taraftaki heykelin yanına gidip resim çekmek isteyince hepimiz oraya gittik. Güzel bir resim çekmiştik.
Anonim: "Sen onlarla çekinirsin."
Anonim:" Ben ise seni çekerim."
Anonim: "Çok güzel fotoğrafların var bende güzelim."
Telefona baktığımda okuduğum mesajla şaşırmıştım. Etrafıma bakındım. Mesajı gören oldu mu diye ki gören yoktu. Mesajları hızlıca sildim ve telefonu cebime atıp eve doğru yol aldım.
Eve geldiğimde babamı aramaya başladım. Evin odalarını geziyordum.
"Babam nerede Anne?" dedim.
"Merak etme İrem odasında uyuyor başı ağrıyordu biraz." dedi annem.
" Girsem odasına uyanır mı ki? dedim.
"Şuanlık girme ilaç içti anca uyumuştur." dedi.
"Tamam." dedim.
" Siz ne yaptınız kimler vardı" dedi.
" Güzeldi kafeye gittik. Soğuk bişiler içtik. Sonra dışarı çıkınca fotoğraflar çektik. Sonra geldim işte." dedim.
" Göster bakalım fotoğrafı merak ettim." dedi.
"Tamam göstereyim." dedim ve telefonu cebimden çıkartıp fotoğrafı gösterdim.
" Şu kız kimdi?" dedi meraklı bir şekilde.
" Şu selin tanırsın o da sıla okuldan ama sen onla konuşmadın doğrusu daha karşılaşmadınız ama iyi kızdır ikiside." dedim.
Ben anlatıyordum ama annem hala oğlan çocuğuna bakıyordu. Sormak istiyordu ama ben yanlış anlarım diye de çekiniyordu.
" He anne şu da Selinin kuzeni neydi adı unuttum Ömer miydi neydi." dedim.
Tam o anda anonimden mesaj geldi. Evet tam sırası devam et böyle.
Anonim: " Bana kız küfret ama görüldü yapma lütfen."
Bi anda annemin elinden telefonu hızla çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişten Kalan
Teen FictionBu gece seni unutacaktım. Önce bir sigaranın üzerine adını yazdım. Bu sigara bittiğinde seni unutmuş olacaktım. Duman duman atacaktım seni içimden. Küllerini rüzgar savuracaktı fakat.... Nereden bilebilirdim ki her nefeste seni içime daha çok çekti...