29

62 16 205
                                    

Batuhan kordel- Sıcak şarap

Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı
Lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı...

--------------------------------------------------------

Ders bittiğinde anlamış gibi yapmıştım ama hiçbir şey anlamamıştım. İyiki ses kaydı almıştım.

Çantamı da aldım ve sınıftan çıkarken çantamdan biri çekti. Arkama baktığımda okulun ilk haftası tanıştığım kız Naz'dı.

" Selam sabah yok mu?" dedi hafifçe omzuma vurarak.

" Kusura bakma nasılsın iyi misin?"dedim tebessüm ederek.

" İyiyim de Berk ile boşanacağınızı herkes biliyor." dedi.

" Ne yapayım Naz insanların ağzı torba değil ki bağlayayım. ( Böyle bi söz vardı da yanlış yazmadım inş)

" Haklısın sende. Ne dicem işin yoksa kafeye gidelim de birşeyler içelim mi ne dersin?" dedi.

Eve gidip sadece oturmaktansa dışarı çıkıp farklı yerlere gitmek iyi olacaktı.

" Evet olur gidelim." dedim ve Naz ile beraber sınıftan çıktık.

Yaklaşık 20 dakika kadar yürüdükten sonra hiç fark etmediğim bir kafeye gelmiştik. Hiç gelmemiştim buraya.

" Buranın açılalı ne kadar oldu?" dedim Naz'a bakarak.

" 1 hafta veya 2 hafta olmuştur heralde." dedi ve kapıyı itip içeri girdik.

En dip masalar her zaman daha çok hoşuma gidiyordu. Orta masada olmaktansa her zaman duvar kenarı bir masa daha iyi geliyordu ki tercihim hep duvar kenarı masa oluyordu.

Masaya geçtiğimizde önümüze menü geldiğinde aç olmadığım için soğuk içecek istemiştim. Naz da soğuk içecek ve tatlı aldığında bende dayanamayıp tatlı siparişi vermiştim.

Siparişleri beklerken Naz ile de normal havadan sudan sohbet etmiştik.

Daha sonra merak ettiği konu Berk ile neden boşandığım olmuştu.

Her konuda Berk'i sorduğu için artık hoşlandığını düşünmeye başlamıştım. Veya da ilgi duyuyordu ama hep onun hakkında konuşmak istediğini anlamıştım.

" Naz sen Berk'ten mi hoşlanıyorsun?" dediğimde Naz öksürmeye başlamıştı.

" İyi misin?" dedim ve sırtına vurmaya başladım.

" Tamam tamam iyiyim." Dedi eli ile durmamı işaret ederken.

Durdum ve geri yerime oturmuştum.

" Berk'i neden seveyim Allah yazdıysa bozsun." dedi tüm ciddiyetiyle.

" Neden ki?" dedim.

Etrafına bakındı ve bana yaklaşıp kulağıma fısıldayarak " Ailelerimiz onlarla kavgalı." demişti.

O sessiz konuşunca önemli birşey olduğunu anladığımda bende sessiz bir şekilde konuşmaya başladım.

" Sorun ne tam olarak bana anlat." dediğimde olayları anlatmaya başladı.

" Bu kavgamız eskiye dayanıyor. Tam olarak sebebini bilmiyorum ama Berkin babası benim ablamı vurdu. Ölmedi Allah'a şükür ama sonra babam da onlardan intikam almaya çalışıyor hala da devam ediyor." dedi usulca.

Söyledikleri ile şaşkına dönmüştüm. Neden vurmuştu ki?

" Sebebini bilmiyor musun yani?" dedim.

Geçmişten KalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin