14

97 24 246
                                    

Şarkı bıraktım. Sehabe - Yangın var

Hesabımı da takip etmeniz için buraya bırakıyorum ;) Balkanrem

--------------------------------------------------------

Sabah olduğunda pek iştahım olmadığı için hemen kendime kahve yaptım ve bahçeye geçtim. Masanın üzerinde Kaan'a yaptığım kek duruyordu.

Nefret kapladı bir anda içimi.

Üzerime siyah tişört ve beyaz şort giyip üzerine de siyah bol hırka giydim. Daha sonra keki de elime aldım ve tekrar sahilin yolunu tuttum.

Belki ordadır diye gitmek istemiştim. Belki işte bir umut.

Şu belkiler kadar can acıtan bir kelime daha var mıydı?

Yine banka gelmiştim ve Kaan yoktu. Zaten kendim kendimi ümitlendirmiştim.

Merak ediyordum nerede diye? Bir yanım tedavisi uzadı derken bir yanım da 3 ay sonra buraya gel, diyen oydu diye susturuyorum kendimi.

Hırkamın cebinden sigara aldım. Paketin içinden bir dal alınca çakmak aradım ama evde unutmuştum.

Daha sonra yanıma yine o dünkü çocuk geldi.

Koşmuş yine nefes nefese kalmıştı.
Siyah şort ve siyah bol uzun hırkası vardı. Hırkasının şapkasını da başına geçirmişti. Saçlarının ön kısmı dağınıktı. Muhtemelen 3 yaş büyüktü benden.

" Hiç mi yorulan görmedin?" dedi gülerek.

Nerede gülmem gerekiyordu? Ben mi kaçırdım?

"Ne alaka?" dedim tek kaşımı kaldırıp.

" Bilmem bana öyle geldi o zaman." dedi ve kestirip attı.

"Çakmak var mı?" dedim.

" Ne yapacaksın?" dedi bana bakarak.

Çakmak ile ne yapılır be adam? Biryerlerimi yakmak niyetim olmadığına göre?

" Çakmak ile ne yapılır?" dedim alayla.

" Tamam al kızım uzatma." dedi ve çakmağı elime vermek yerine kucağıma attı.

Ona göz devirdim ve çakmağı alıp sigaramı yaktım.

Çantasından 2 tane termos çıkardı ve birini bana uzattı.

" Bu ne?" dedim.

"Neye benziyor garip sorular sormayı bırakıcak mısın?" dedi.

" Tamam sağol kahveye ihtiyacım vardı." dedim ve bir yudum aldım.

Bana baktıktan sonra yanımda duran kaba baktı. Gözleri ile kabı işaret edip "kime götürüyorsun keki?" dedi.

"Kimseye götürdüğüm felan yok istersen yiyebilirsin."

" Acıkmıştım iyi olur." dedi ve hevesle kabı kucağına alıp kapağını açtı.

" Lisede çok seviyordun sevgilim, her tenefüste elinde limonlu kek görürdüm. Şimdi bunu senin için yaptım. Afiyet olsun." yazısını okuyunca ona baktım ve elinden kağıdı çektim.

" Zaten okudum kağıdı alman biraz saçma da neyse sahibi gelmedi mi bu keki almaya?" dedi merakla.

" Gelmedi bilmiyorum nerede?" dedim düz tavrımla.

" Kırıldın, üzüldün, mutsuz oldun ama yine de ona kötü söz söylemedin.
Hatta onu yine burda beklemeye devam ediyorsun? dedi.

"Evet kırıldım fazlasıyla."

Geçmişten KalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin