Neden korku sardı ki içimi. Gereksizdi belkide.
"Evet baba anlat?" dedim merakla.
" Biz tatile gidiyoruz." dedi babam.
Tamam ama neden korkuyorum. Korkulacak ne vardı. Neden kalbime sancı girmişti. Bu yersiz korku...
"Tamam baba gidin. Ben evde kalırım. Sizde gezin bayadır gitmediniz bir yere." dedim.
"Hayır kızım ya Selinler'de kal ya da bizimle geleceksin. Evde tek kalmak yok." dedi.
"Tamam baba onlarda kalırım. Ne zaman gidiyorsunuz siz." dedim.
" Bu akşam bavulları hazırlayacağız. Yarın sabah çıkacağız. 4 gün kalacağız kızım yoksa gözümüz arkada kalır." dedi babam.
" Aynen kızım ama dikkat ediyorsun. Birşey olursa ara!" dedi.
Kafamı "Tamam" anlamında salladım.
Yemekleri yedik ve ben dışarı Selinin yanına gittim.
Ona olanları anlattım. Babası ve annesi bizde kalabileceğini söyledi.
Onlarla anlaşıp eve geri geldim. Anonim bugün hiç mesaj atmamıştı.
Ben mi atsam diye düşünürken vazgeçtim.O arada yatağımı yaptım. Odamı güzelce havalandırdım. Eşyaları yerli yerine koydum. Süpürdüm.
Gayet güzel olmuştu odam.
Daha sonra medyada takılmaya başladım.
Ömer bütün fotoğraflarımı beğenmişti. Bende onun 1 tane fotoğrafını beğendim.
Daha sonrada grupta güzel bir dedikodu yapmıştık. Neler öğrendim neler.
Akşam olmuştu. Telefonda öyle takılmışım ki saati unutmuştum.
Küçük bir çanta aldım. 4 günlük için. Anahtarımı alıp her zaman girebilecektim. Ama gene'de çantaya bir kaç kıyafet koysam iyi olurdu. İşi garantiye almak lazım.
3 kısakol, 2 pantolon ,1 şort aldım. Parfüm, tarak ,düzleştirici derken çantam dolmuştu. 2 tane de ceket aldım. Yeterliydi.
Akşam yemeği için aşağı indim. Yemeğimi yedim.
Ailem de yemeğini yedi. Daha sonra bavullarını yapmaya gittiler.
Bende mutfağı temizledim. Yukarı çıktım. Duş aldım. Daha sonra kendimi yatağa attım. Ama uyuyamıyordum. Daha sonra balkona çıktım elime kahve aldım ve dışarıyı izlemeye başladım.
Saate baktığımda çok geç olduğunu farkettim ve yatağa tekrar yatmak için gittim ve bu kez uykuya kendimi teslim ettim.Sabah olmuştu. Kalktım. Pencereleri açtım. Daha sonra lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım.
Ama gereksiz hüzün vardı. Belki de saçmalıyorum bilmiyorum.
"Günaydın kızım." dedi annem keyifle.
"Günaydın canlarım nasılsınız?" dedim.
Ve kalkıp ikisine de sarıldım. Onlar da bana sarıldılar.
"İyiyiz bugün gidiyoruz eminsin değil mi bizle gelmeyeceğine. İstersen gelebilirsin bunu biliyorsun değil mi?" dedi annem.
"Yok ya siz gidin. Ben arkadaşlarımla takılırım. Gözünüz arkada kalmasın." dedim.
Babam cüzdanından kart çıkardı. "Kızım bunu al kimseye muhtaç olma." dedi.
"Tamam baba." dedim ve kartı cebime koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişten Kalan
Genç KurguBu gece seni unutacaktım. Önce bir sigaranın üzerine adını yazdım. Bu sigara bittiğinde seni unutmuş olacaktım. Duman duman atacaktım seni içimden. Küllerini rüzgar savuracaktı fakat.... Nereden bilebilirdim ki her nefeste seni içime daha çok çekti...