28

71 18 199
                                    

Nigar Muharrem- Omuzumda ağlayan bır sen

Sensizlik gitsin sen gel🧡

burcucy26 sana 2 bölüm art arda atacağıma söz vermiştim kuzum buyur 💙
--------------------------------------------------------

Alarmın sesi ile uyanmıştım. Alarmı kapattım ve kalkıp lavaboya gittim.

Lavaboda işlerimi hallettikten sonra odama tekrar geçip yatağımı yaptım ve daha sonra da camları açıp odayı havalandırdım.

Mutfağa geldiğimde şaşırmıştım. Çünkü Selin sandalyeye oturmuş masada uyuya kalmıştı. Masanın üstünde su ve çikolata vardı.

Selin'e yaklaştığımda ayağıma bir şey batmıştı. Ayağımı yavaşça kaldırdığımda yerde bardağın kırılmış olduğunu fark etmiştim.

Masadan peçete aldım ve ayağımın altındaki az olan kanı sildim. Daha sonra da büyük parçaları çöpe attıktan sonra küçük parçaları da süpürge getirip süpürdüm.

Bu süpürge sesine hala Selin uyanmamıştı.

Ayağımı güzelce temizledikten sonra sardım ve üzerine çorap giydim.

Tekrar mutfağa geldiğimde Selin'in yanına yaklaştım ve Selin'i uyandırmaya çalıştım.

"Selin hadi kalk burda neden uyudun?"demiştim ama hala uyuyordu.

Artık uyanması için Selin'i sallarken aklıma hamile olduğu gelmişti ve hemen sallamayı bırakmıştım.

Selin artık uyandığında yüzüme sadece bakmıştı.

"Sen dün gece uyumadın mı? veya burada neden uyudun?" diye sormuştum Selin'e.  Ama Selin cevap vermemiş kafasını tekrardan masaya gömüp uyumaya devam etmişti.

"Okula gelmeyecek misin yani?" dediğimde kafasını kaldırmadan "hayır."dedi.

"Kendin bilirsin."  dedim ve dolabı açıp kendime sandviç hazırladım. Yine her zamanki gibi yanına da kahve yaptığımda Selin'e ise süt ısıtmıştım.

Yemeğimi hızlıca yedim ve Selin'in yemeklerini de masaya koyup hızlı odama gidip okul için hazırlanmaya başlamıştım.

Üzerime sarı gömlek, altına da beyaz pantolon giymiştim. Siyah spor ayakkabımı da giydiğimde hazırdım.

Sadece tek eksik vardı o da çantam. Her yerde çantamı arıyordum. Daha sonra dün akşam kapının yanına attığım aklıma gelince hemen kapının yanından çantamı aldım ve tekrar odama geçip defterleri koydum.

Çantamı da hazırladım biraz da parfüm sıktım ve mutfağa tekrardan gidip Selin'e baktım.

Selin hala uyuduğu için ona bir şey söylemeden telefonumu ve kulaklığımı da aldığımda kapıyı kapatıp evden çıktım.

Dışarı çıktığımda telefonumdan bir şarkı açtım ve dinlemeye başladım.

Sözleri çok güzeldi. Hoşuma gidiyordu. " Bir kez yanımda olsaydın başkasına bağlamazdım ben"

Şarkıya öyle bir kapılmıştım ki okula ne zaman geldiğimi bile fark etmemiştim. Bahçeye geldiğimde telefonumdan şarkıyı kapattım ve kulaklığımı çantama koydum.

Selin olmadığı için direkt derse gitmek istiyordum ama daha sonra vazgeçtim ve kantine indim. Masaya geçtim ve telefonum ile uğraştım.

Etrafta tanıdık kimse var mı diye bakarken karşıdan Burak'ın tepsi ile geldiğini fark ettim. Masama yaklaştığında "Selam." dedi ve elindeki tespiyi  masaya koyup kendi de karşıma geçti.

Geçmişten KalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin