Ömer'den
Hastaneden çıktım ve İremin evine doğru yol aldım. Kendimi ona affettirecektim. Bu konuda kararlıydım. 18 yıllık hayatımda en doğru yaptığım şey onu sadece sevmekti.
İremin evine doğru giderken yolda Kaan ile karşılaştım.
"Vay kimleri görüyorum." dedi Kaan.
"Ben kimim söyleyeyim İremin sevgilisiyim tanıdık geldi mi?" dedim.
Kaan bu sözleri duymayı düşünmüyordu ki ve evet şaşırmıştı.
Önce arkasına baktı ve bana tekrardan geri döndü.
"Dur Kaan ben devam edeyim İrem bunu sana söylemedi değil mi?"
"Ne diyorsun lan sen!" dedi.
"Kaan sakin ol dostum biz sen gittikten sonra sevgili olduk beni sevdiğini söyledi e zaten biliyorsun ben onu baştan beri seviyordum. İşte böyle dostum."
"İrem bana bunu neden söylemedi?" dedi.
"Senden intikam almaya çalışıyor bu kadar saf olma."
Kaan beni omzumdan itti ve yoluna devam etti.
Benden uzaklaşınca arkasından Kaan'a seslendim.
"Şimdi sevgilime gidiyorum beni çağırdı." dedim.
Kaan arkasına hiç bakmadan yoluna devam etti.
Ne salak bir insansın Kaan herşeye inanıyorsun iki dakikada.
İremin evine doğru yaklaştığımda İrem balkondaydı.
"İrem bakar mısın? Konuşmamız lazım" dedim.
İrem koltuktan kalktı ve aşşağıya baktı.
"Ne var?" dedi sert üslubla.
"Senle konuşmam gerek bak ben özür dilerim böyle birşey yapmamam gerekiyordu ama kendimi kaybettim. Hiçbir kimseye daha önce böyle yapmadım. Seni seviyorum İrem bunu biliyorsun. Kaan ile de görüşmüşsünüz ve tokanı ona verdin değil mi? Hani unutmuştun İrem umrunda değildi hani? Ne oldu onu görünce duyguların tekrardan mı depreşti? Bak İrem seni seviyorum lütfen böyle yapma kurbanın olayım ben çok pişmanım bak hastaneden geldim Kaan şerefsizi ile kavga ettim. Dediği şeyleri merak ediyor musun? Söyleyeyim hemen dedi ki , seni bıraktığı için çok mutluymuş senden intikam almak için sana mesajlar atmış sende onu sevdiğini öğrendiğinde terk ettim gitti dedi. Sen hala bunu seviyor musun? Ben buna vurunca beni bıçakladı 2 gün hastanede yattım ve senin hiçbir şeyden haberin yok gelmiş buraya sigara içiyorsun hala neyse İrem dediklerim hakkında ne düşünüyorsun?" dedim sakin olmaya çalışarak.
İrem beni pür dikkat dinledi daha sonra sigarasını eline alıp içti.
"Bitti mi dediklerin?" dedi.
Ne yani o kadar konuştum ve cevabı bu kadar mıydı?
"Anlamadım?" dedim.
"Ömer salak mı sandın beni, git yalanlarını senin gibi aptal birine anlat çünkü ondan başka kimse senin aptal sözcüklerine inanmaz." dedi.
"Yalan konuştuğumu mu söylüyorsun?" dedim.
"Evet." dedi.
"Ben artık birşey demeyeceğim İrem yalancı da olduk iyi mi?"
"Ömer artık konuşmak istemiyorum seninle biz olamayız, biz ikimiz çok yanlış kişiyiz." dedi.
"Tamam İrem yokum ben artık." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişten Kalan
Novela JuvenilBu gece seni unutacaktım. Önce bir sigaranın üzerine adını yazdım. Bu sigara bittiğinde seni unutmuş olacaktım. Duman duman atacaktım seni içimden. Küllerini rüzgar savuracaktı fakat.... Nereden bilebilirdim ki her nefeste seni içime daha çok çekti...