19

57 21 236
                                    

Hepinizin bayramı kutlu Olsun 🍀

Kahraman deniz -  lapa lapa

Gün yüzü görmedim gitti ve bekledim
Ben onu sevdiğimden beri gülmedim
Boyu boyuma göre ama sorun huydan
Çok seven de terk eder hadi ordan'
--------------------------------------------------------

Mutfağa gittiğimde Selin her zamanki gibi kahvaltı hazırlamış beni bekliyordu.

" Günaydın gelin hanım." dedi.

Seline yüzümü buruşturarak baktım.

" Selin eğer imalarda bulunursan seni bu evden kovarım. Ciddiyim bu konuda." dedim sakince.

"Tamam sustum." dedi ve sandalyeye oturup yemek yemeye başladık.

Yemek yerken de konuşmaya devam ediyordu.

" Yanlış anlama da düğün saat kaçta?" dedi.

" Şimdi okula gidince 1 ders görücez ondan sonra akşam gibi de  düğün var işte." dedim açıklama yaparak.

" Gelinlik meselesi ne olacak?" dedi.

" Beyaz birşey giyerim işte gelinlik felan gerek yok." dedim.

" Tamam." dedi ve masayı kaldırdıktan sonra hazırlanıp yola çıktık.

" Birşey sorucam ama meraktan?." dedi ve Seline baktığımda bana bakmıyor, hatta benle göz göze gelmemeye çalışıyordu.

" Hayırdır sor bakalım?" dedim.

" Kaan tedavisi bitince illa ki gelicektir. Seni evli olarak gördüğünde ve parmağında yüzük gördüğünde sence ne tepki vericek?" dedi.

" Ne desin iyi bok yedin dicek." dedim Seline bakarak.

" Ciddi soruyorum eğer sen tedavi için bir yere gitseydin ve geldiğinde Kaanı evli olarak görseydin ne yapardın?" dedi.

Öyle güzel soru sormuştu ki empati kurmaya başlamıştım.

Sevdiğim adamı evlenmiş olarak görsem ki onun da bana olan  duygularını hesabın içine katsam kafam çok karışırdı.

Hiç sevmemiş derdim ya. Eğer sevseydi beklerdi.

" Bilmiyorum ki Selin hiç sevmemiş beni beklemeye tenezzül etmemiş. derdim."

" Peki senin yaptığın saçma değil mi? Evlenme hayır de!" dedi.

" Çok doğru konuşuyorsun da olmaz babaannemlere zarar verir bu tip insanlar. Eğer onları kendi suçum yüzünden kaybedersem kendimi affedemem." dedim.

" Ya polis var olum hangi devirde yaşıyoruz." dedi.

" Selin uzatma tamam. Evlenicez 1 sene sonra da ayrılcaz hemen." dedim.

" Kendin bilirsin senin hayatın senin kararın." dedi.

Kafamı o kadar karıştır şimdi de gel senin hayatın senin kararın de.

Okula geldiğimizde her zamanki gibi kantine geçtik. Selin, Yiğit'in yanına geçince ben de  onlara " Geliyorum." dedim ve karşı masada oturan Burağın yanına gittim.

" Selam oturabilir miyim Burak?' Dedim.

Kafasını bana çevirdikten sonra geldiğime şaşırmıştı.  Daha sonra eşyalarını topladı ve oturmam için yer açtı.

" Tabi gel İrem nasılsın?" dedi.

" İyiyim nasıl olayım her zamanki haller de bayadır konuşmuyoruz diye geldim senle konuşunca huzur buluyorum." dedim.

Geçmişten KalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin