Birinin beni sarsması ile uyanmıştım. Tabikide Selindi. Şaşırmamak lazım.
"Ne yapıyorsun?" dedim ve koluna vurdum.
"Ya İrem kalk bugün düğün var." dedi bağırarak.
"Aa evet." dedim ve sarıldım. (Bunu düzenlerken fark ettim de bu kadar yapmacık bir tepki yoktur be arkadaşım neyse :d)
" Hadi önce kahvaltı yapalım. Daha sonra evi güzelce temizleyelim. Pis değil aslında dağınık ama olsun. Sonra elbise bakarız mağazaya gidelim. Sonra düğün yerinde gider oraya da yardım ederiz. Davetlileri karşılarız." dedi gülerek.
"Yorucu olucak evet ama olsun. Saat kaç?" dedim.
" Saat 10 düğün yerine 6 da olucaz hadi." dedi ve elimden tutup kaldırmaya çalıştı.
"Tamam." dedim ve kalktım.
Güzelce kahvaltı yaptık. Ömer kahvaltıda yoktu. Neden olmadığını merak etmiştim.
"Ömer nerede Selin?" dedim.
"Bilmiyorum ama onda bi sıkıntı var hayırlısı olsun." dedi ve yemeye devam etti.
Güzelce kahvaltımızı yaptık. Mutfaktaki tabakları kaldırdıktan sonra evi temizledik, düzenledik.
Saat 1 olmuştu. 3 saatte yemek yemiş ve evi temizlemiştik. İkimizde yorulunca duşa girdik.
Daha sonra da hazırlanıp dışarı elbise bakmaya gittik.
İlk mağazaya girdik. İkimizde birşey beğenmedik. 2. Mağazada ise Selin güzel bir elbise buldu. Bende buldum ama çok bol gelmişti. O yüzden almadım.
Daha sonraki mağazada ben de buldum. İkimizinkiler de çok güzeldi.
Elbiseleri de aldık. Saat 4 olmuştu. Mağazada çok zaman kaybetmiştik.
Ve hızla eve gittik. İkimizde yorulmuştuk. Bir iki birşey yiyip hazırlanmak için tekrardan evden çıktık.
Elbisemi giydim. Makyajımı yaptım. Parfümü sıktım. Sadece kuaföre gitme işi kalmıştı.
Selin de hazır olunca gelin ile beraber kuaföre gittik. Saat 6 olmuştu ve hazırdık.
İrem yaşı 18
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişten Kalan
Teen FictionBu gece seni unutacaktım. Önce bir sigaranın üzerine adını yazdım. Bu sigara bittiğinde seni unutmuş olacaktım. Duman duman atacaktım seni içimden. Küllerini rüzgar savuracaktı fakat.... Nereden bilebilirdim ki her nefeste seni içime daha çok çekti...