Eve vardığımda kendimi yorgun hissediyordum. Kendi odama çıktım elimi ,yüzümü yıkadım. Daha sonra dolabıma yaklaştım ve rahat edebileceğim pijamalarımı giydim.
Karnımın guruldamasıyla acıktığımı hissedince mutfağa gidip kendime sandviç yaptım. Yanına da çay yaptığımda masaya geçtim ve telefonla oynayarak zamanımı geçirdim.
Yarın bu evden taşındığım için büyük eşyalar yataklar, dolaplar derken götürülmesi için nakliyatcılar ile uğraştım. Eşyalar gidince biraz olsa rahatladım.
Bende mutfaktaki tabaklar,masanın üstündeki süsler derken onları koliye koydum ve bantladım.
Daha sonra bavulu açtım ve kıyafetlerimi güzelce katladım.
Daha sonra odama geçtim ve uykuya kendimi teslim ettim.
&
Çok güzel uyuyordum ama telefonun çalma sesiyle uyanmıştım. O sinirle kim aradığını bakmadan "Ne var?" dedim sert bir şekilde.
"Şey kusura bakma İrem, uyandırmak istememiştim." dedi.
Telefonu kulağımdan çektim ve arayana baktım. Dün ki kızdı. Mahçup olmuştum.
"Nilda kusura bakma sabahları biraz sinirli oluyorum ne olmuştu?" dedim.
" Eve geliyorum da sen eşyalarını topladın mı?" dedi.
"Evet topladım bende yeni eve geçiyorum anahtar sende zaten var yedeği de bir ara veririm olur mu?" dedim.
Daha sonra vazgeçtiğimde "Yok vazgeçtim kapının alt kilime koyarım." dedim.
"Tamam anlaştık hayırlı oturmalar nasip olsun canım."
"Teşekkürler görüşmek üzere o halde." dedim ve telefonu kapattım. Daha sonra eşyaları zorlansam da aşşağıya indirdim. Anahtarı da kapının altına bıraktım.
Taksiyi de aradım ve bekliyordum.
Tam o anda arabadan nilda indi.
Yanına gittim "merhaba." dedim ve sarıldım.O da bana sarıldı "merhaba canım nasılsın?" dedi.
"İyiyim nasıl olayım aynı sen nasılsın?"
"Bende iyiyim ve bu evi gerçekten çok sevdim." dedi.
Ona tebessüm ettim. "Artık gideyim anlaştığımıza göre isteğin var mı?"
"Yok hayır canım." dedi ve eve gitti. Son kez eve baktım. İnşallah hata yapmıyorumdur. Ama çok zorlanıyorum ailem lütfen beni hoş görün.
Ne güzel zamanlarım geçtiği eve son kez baktım ve daha sonra taksiye yaklaştım ki kolumdan biri tuttu.
Arkamı döndüğümde Ömer vardı.
Hızla kolumu ondan çektim ve geri adım atmaya başladım. "Bak sakın bana tekrar zarar vermeye kalkma bu kez hiçbir şey eskisi gibi olmaz." diye hafiften bağırdım."Sakin ol İrem bak ben senle konuşmak istiyorum. Bir dakika sen nereye gidiyor- onun lafının bitmesini beklemeyerek ben konuştum.
"Bu seni hiç ilgilendirmiyor. Artık beni rahat bırak hayatımı mahvetmene izin vermeyeceğim."
"İrem senin gitmene gerek yok ben giderim sen evinde kal rahatına bak artık seni rahatsız etmeyeceğim hatta seni rahatsız edenleri ben döveceğim." dedi sert bir tavırla.
Ben ondan uzak durmak istedikçe o bana gelmiş seni rahatsız edenleri döveceğim diyor.
" Sen benimle alay mı ediyorsun salak!" dedim. Kendimden bunu beklemiyordum. Sesim cesur ve sert çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişten Kalan
Novela JuvenilBu gece seni unutacaktım. Önce bir sigaranın üzerine adını yazdım. Bu sigara bittiğinde seni unutmuş olacaktım. Duman duman atacaktım seni içimden. Küllerini rüzgar savuracaktı fakat.... Nereden bilebilirdim ki her nefeste seni içime daha çok çekti...