Dat was hem dan. Na een dikke anderhalf jaar zit het verhaal van Mila en Kyle er nu echt op. En eigenlijk vind ik dit best jammer. Toch moet ik jullie( en mezelf) teleurstellen. Er zal geen deel drie komen. Soms is een verhaal gewoon afgerond en ik heb het gevoel dat dat hier het geval is. Wel denk ik er over na om misschien ooit (wanneer ik heel veel tijd heb en een leuk idee) een special te schrijven van pak hem beet 4000 woorden over Kyles tijd bij Barcelona. Want dit hebben jullie natuurlijk moeten missen. Wanneer ik deze ga schrijven weet ik niet. Misschien volgende maand, misschien in de zomer of misschien volgend jaar. Ik zie het wel.
Daarnaast was het vanaf halverwege deel 1 mijn plan om het verhaal van Zoey en Donny te schrijven. Waarom Zoey in het begin zo'n hekel had aan Donny en hoe het hem toch gelukt is om haar hart te veroveren. Ook hier moet ik jullie in teleurstellen want dit verhaal zal er op de korte termijn niet komen. Ik denk dat je alleen een goed verhaal kan schrijven als je hier de juiste feeling bij hebt, en dat ontbreekt momenteel bij mij. Toch sluit ik het niet uit dat dit verhaal er ooit gaat komen.
Momenteel ben ik wel bezig met een nieuw boek. En ik zal een tipje van de sluier geven. Dit keer heb ik gekozen voor een 'echte' ajax-speler en niet een fictieve zoals Kyle Bosman was. Het eerste hoofdstuk hiervan verschijnt pas aankomende maandag. Wel staat het boek al openbaar op mijn profiel. Het schrijven gaat alleen nog niet zo snel als ik hoopte. En ik betrap mezelf erop dat ik overal de namen Kyle en Mila tegenkom. Dit had ik ook al toen ik de kerstspecial schreef voor het boek van celientje. Die heb ik echt drie keer moeten nalezen om alle Kyle en Mila's te veranderen in de hoofdpersonen van dat verhaal. Blijkbaar zitten die namen zo in mijn systeem. Ik hoop dat wanneer ik iets verder ben in het nieuwe verhaal dit af neemt.
Dan komt nu het moment waarop ik een paar personen ga bedanken (waar het hier eigenlijk om draait.) Allereerst iedereen die maar de moeite heeft genomen om dit boek aan te klikken en helemaal tot hier te lezen. Ik had nooit nooit nooit durven hopen dat ook maar zoveel mensen dit verhaal leuk vinden. Daarnaast natuurlijk ook de personen die op de hoofdstukken van dit boek hebben gestemd en de leuke reacties achter hebben gelaten. Waaronder x_Mellow_x ; storyteller_2001_ evax_x .Dit gaf mij elke keer weer de motivatie om achter de laptop te kruipen en weer een nieuwe hoofdstuk te schrijven. Ook wil ik AjaxLady graag bedanken. Zij was mijn allereerste lezer ooit en dankzij haar reacties en enthousiasme ben ik door gaan schrijven. Zonder haar was er waarschijnlijk nooit een deel twee gekomen. Verder wil ik mijn vrienden, familie en klasgenoten bedanken. Hun hilarische opmerkingen, vragen en grappen heb ik regelmatig verwerkt in mijn verhalen. Zij waren de inspiratie achter dit verhaal.
Mocht je nu op zoek zijn naar een extra leesmateriaal tijdens deze corona tijd, kijk dan eens naar de boeken van zilehse. Zij schrijft echt geweldig. Verder ben ik groot fan van arankiejj. Ik denk dat ik 'De Betere Helft' al minstens vijf keer heb gelezen (ik overdrijf niet) en ook 'Richt Je Pijlen' blijf ik maar opnieuw lezen.
JE LEEST
De Weg Terug
ChickLit~Soms brengen de verkeerde keuzes je naar de juiste plek~ Kyle en Mila hebben het goed voor elkaar in Liverpool. Kyle heeft die basisplek te pakken en scoort regelmatig wat doelpuntjes. Alles verandert wanneer Kyle een paar mindere wedstrijden speel...