Глава 35

1.1K 43 2
                                    

- Ще си имаме близнаци! - една широка усмивка се появи на лицето, оставих дрешките на бюрото, изправих се и я прегърнах, като я повдигнах. Ще бъда баща на близнаци, в къщата ще бъде голямо шоу всеки ден, след като се родят. - Какво ще кажеш? Ще ти оставя да познаеш какъв пол ще са.
- Само да не са две момичета, но най - бодре ще бъде да са две момчета.
- Еми значи ще се радваш най - много, защото са две момчета. Няма да има принцеси в къщата.
- Но пък имам, секси кралица заради която лигите ми текат всеки път когато я видя по моя блуза, а и да не говоря за приятеля ми долу. - тя прехапа долната си устна и се усмихна первезно.
- Ти си имаш секси кралица, аз си имам секси крал, който е луд за световно и ме кара да се подмокрям и от най - малкото. След девет месеца ще си имаме и двама малки принца, които ще правят живота ни още по весел. - тя се усмихна и ме целуна.
- А аз си мислех, че цял живот ще съм по курви, но ти ми промени целия свят и виждането ми за живот.
- А аз си мислех, че ще се омъжа за нормален мъж и ще имам нормален живот.
- Е какво не му е нормалното сега? - на вратата се почука, след това се отвори и Крис влезе. - Казвал ли съм ти чакаш да чуеш "влез" и тогава да влезеш?! - пуснах Криси на земята и се обърнах към него.
- Съжалявам, шефе. Намерихме информацията, която искахте. - мразя новаците в мафията ми, тази тяхна очтивост направо ми бърка да не казвам къде.
- Добре, отиди при Плъх и изчакай там. - кимна и излезе - Искаш ли след като свърша работа да хапнем някъде.
- Добре.
- Седни на бюрото, харесай си някой ресторант и ще отидем там да ядем. - тя кимна, излязох от офиса и отидох при Плъх. - Накратко.
- Трябва да си спокоен, не е твой син, но това което видяхме няма да ти хареса, Хардин. - повдигнах вежда, той се обърна към компютрите и отвори някакъв файл. - Виждаш ли това?
- Някой си купува дрога и от какво трябва да ме притеснява?
- Третата снимка. Какво виждаш?
- Мъж, жена и дете, които са се прегърна ли.
- Ти сляп ли си?! Виж мъжа, не ти ли е познат?
- Просто ми кажи, кретен. - Плъх взе таблета, изправи си и застана пред огромния телевизор на стената, като отвори снимката на телевизора със самоличността на човека.
- Така да кажем малко за този човек. Това е Мурат, по произход турчин, баща на момчето, бивш наемен убиец и не знайно как стига до това положение, да лъже различни бизнесмени за пари.
- Аха и как е свързан с мен?
- Явно няма да се сетиш, няма значение. Искам да ти кажа, че този човек не се знае дали е спрял с убийствата по поръчка и има вероятност да е свързан с някоя японска мафия. - не знам какво да кажа или направя, ако пак трябва да се занимавам с такива лунатици просто ще се оттегля. - Притесняваме се, че ако е така всички сме в опастност... особено Кристина, тя ще бъде мишена заради нас, особено...
- Заради мен! - подпрях се масата, минах лицето си с ръката и се почесах по главата. Това няма да го позволя, дори ако трябва да избия целия японски квартал.
- Какво ще правим, шефе?
- Във всяка една моя сграда ще се допускат само живущи и ако трябва да идват родители, приятели и т.н. на хората които живеят ще ви съобщават, а вие ще записвате и на входа ще се проверят всички. Пред входовете клубовете ми ще има по петима пазачи, като двама от тях ще имат оръжия. Най - важното - където е Кристина и вие сте там, не ми пука какво задължения имате, не искам и косъм да падне от главата й. - кимнаха. Ако отново трябва да се изправям срещу тях ще остана без хора. Не вярвам този път да са толкова добри и да се предадат лесно, като предния път.
- Хари, момчета да продължават ли да го следят.
- Първо не ме наричай така, защото ще те гръмна и второ не искам и за миг да го изпуснат от поглед.
- Е защо, толкова яко звучи. - извъртях очи и го ударих сълно зад врата. - Ти си ужасен!
- В кръвта ми е, а сега продължавай с работа, докато аз си почивам с жена ми. - той извъртя очи и седна на стола си
- Не си мисли, че ще минеш без работа.
- Аре и внимавай.
- Разбрано сър. - излязох от офиса му и влязох в моя. Криси седеше на стола и гледаше нещо на компютъра. Аз сега си имам бебе, след девет месеца, едното ще порасне, а други две ще заемат мястото му. Когато дядо ми казваше, че някой ден ще намеря жена заради която бих се хвърлил и пред куршуми, аз се смеех и казвах, че е луд. Ако можех щях да му се извиня, но за жалост не мога и за жалост никога няма да види жената, която обожавам, за която бих направил всичко.
- Слънце, избрали ресторант? - тя ме погледна и кимна. - Хайде тогава да тръгваме.
- А, скъпи докато гледах ресторантите получи имейл със заглавие "ВАЖНО!" - отидох при нея и отворих имейла, който беше от Мурат. Пратих го на Плъх, прочетох го набързо и това което разбрах, все пак не знам толкова добре турския език, че някаква си японска мафия, не мога да и произнеса името твърде дълго и завъртяно, са ме набелязали и ме искат мъртъв. В цялата работа проблема е Кристина, тази няма да я оставят.
- Хардин, защо имаш червена точка?
- Моля? - след това се чу изтрел и писъка на Криси.


Здравейте на всички, маняци които са решили да четат т'ва нещо. Ще трябва да ви черпя. Велики хора сте, да знаете. Съжалявам, ако има грешки. Благодаря на всички които четат тая помия, благодаря. Няма к'во друго да кажа, така че до следваща глава.

ЗастрашенаWhere stories live. Discover now