Глава 24

1.4K 46 1
                                    

ГЛЕДНАТА ТОЧКА НА ХАРДИН

Стоях пред някакъв магазин за дрънкулки и чаках Криси. Изведнъж и щукна брилятната идеята, че трябва да купува нещо на нейна приятелка. Аз не разбирам жените, добре ще идва твоя приятелка и ти ще й купиш рокли, парфюмчета, козметика и такива глупости, няма никакъв смисъл от това. Тя не идва за да й дадеш някакъв подарък, а за да види човека. А и това нейно бавене по 20мин., ми бърка в здравето. Какво толкова избира, няма да идва президента у тях.
- Съжалявам, че ме чака толкова много. - усмихна ми се
- Еми нали все пак трябва да купуваш подарък на президента.
- Мхм, точно така. - заобиколи колата и се качи. Аз се бъзиках, не очаквах такъв отговор. Коя е тази нейна приятелка, че и президент и вика. Качих се и аз в колата и взех телефона от ръцете й. - Ей!
- Какво "ей"? Излязла си с мен, а не да гледаш телефона си. Коя е тази приятелка за която трябва да й купуваш... някви неща.
- Исках само да й кажа да си купува билети и да идва. Говорим за най - добрата ми приятелка, така че внимавай.
- Еми, значи принцесата ще почака и ще й пишеш по късно, докато ми правят татуса.
- Добре, ревнивко. - такъв съм си, знам това. Целуна ме по бузата и си взе телефона. Ако ми направи и френска, ще я обичам вечно. Че често да си призная, от сутринта съм с тази ерекция и взех да се побърквам. Гадно е да се събуждаш така и да си лягаш така.- Като каза татус. - какво пак й хрумна в красивата й главица? - Татуиста ти ще може ли да ми направи това? - обърна телефона към, имаше снимка на татус с планети.
- А да ще може да ти го направи. Ще му кажеш къде и ще те татуира, нямаш грижи.
- Благодаря ти.
- Няма проблем, ако искаш направо да ходим?
- Да! - толкова ентусиазиран човек за татус никога не съм срещал.
- Само да кажа, човека при който ходя, се пада леко конска пац и ако по някакъв начин някъде те заболи искам да му кажеш, защото той няма да се усети и няма да попита.
- Добре.
...
- Ооо, олигофрен, от кога не сме се виждали. Къде се загуби? Почти месец се разхождаш с полу -  направен татус.
- Хората не са като теб, имат работа и...
- Жена. Коя е таз красавица, същинско ангелче. Секси! - повдигнах вежда и му показах среден пръст.
- Добре де. Айде сядай да те правим. Нея?
- След като свършиш с мен.
- А къде?
- На гъза ти. - седнах на стола и си подпрях на масата.
- За дето беше толкова лош, няма да ми пука дали те боли.
- То по принцип е така.
- Тихо ся. - Криси седна на някъв столове до вратата и си изкара телефона. - Добре и от кога сте заедно?
- Седмица.
- Това е нов рекорд. Седмица, браво на теб!
- Ако искаш направо го изкрещи, всички да те чуят.
- Оф, от кога си станал толкова задръстен.
- От както ти стана толкова тъп. - обичам когато ми правят татуси, толкова е успокояващо. Жалко, че мястото ми свърши, но ако имах още, ооо колко още татуси щях да имам по тялото. Да пристрастен съм към татусите.
...

ЗастрашенаWhere stories live. Discover now