След близо 10ч., стигнахме тайнственото място, Хардин дори не ми позволи да видя през прозореца къде си намираме. В момента сме в колата, аз съм с копринена панделка на очите и пътувахме към хотела.
След 20мин, стигнахме явно, защото колата спря, влязохме вътре, Хардин взе ключовете за стаята и тръгнахме към нея. Когато говореше с жената на рецепцията, чух че говори на гръцки, което означава че се намира някъде в Гърция.
- Скъпи, колко още трябва да вървим и кога ще ми махнеш тази превръзка от очите?
- Ей сега. - чух отключване, което означава че сме стигнали стаята, отново ме хвана за ръката и би трябвало вече да сме вътре. - Да я махам ли?
- Да, защо се бавиш? - свали копринения плат, разтърках очи и вдигнах глава. Пред мен се разкри прекрасна гледка, на синьото море и небе. Гледката е просто уникална, можеш да стоиш и да я гледам вечно.
- Харесва ли ти?
- Да, уникално е. - отпуснах се върху него, той ме целуна и ме прегърна. - Може ли да живеем тук? -
- За съжаление, не може. Но за два месеца, ще се нагледаш на всякакви гледки.
- Значи два месеца, ще бъдем тук?!
- Мхм. А знаеш ли какво туко - що ми хрумна?
- Все още не мога да ти чета мислите. - сложи глава на рамото ми и затегна хватката си.
- Искаш ли да направим сватбата тук? Ще бъде страхотно, а медения ни месец на Хавай.
- Идеята е страхотна, но гостите, роклята, шафери и шаферки.
- Аз съм уредил нужните неща. Подбрал съм няколко места, гостите са прекалено лесни. - ще го убия. Честно, луд мъж като моя няма.
- От кога го планираш?
- Докато ти спеше, аз го мислех.
- Ужасен си! Защо не ми каза по рано.
- Така! - извъртях очи - Ти се наслаждавай на гледката, докато аз се къпя и след това оправя багажа. - как просто да не го фраснеш, направо се изкушавах.
- Ти влез и се изкъпи, а аз ще оправя багажа.ГЛЕДНАТА ТОЧКА НА ХАРДИН
* след месец и половина *Ден преди сватбата, слушах някаква жена, която си говореше. На път съм да й тегля една майна, да я напсувам едно хубаво, защото това нещо щеше да ме убие два пъти. Останах без крака, триста пъти ги стъпка и такъв лакът ми удари в ребрата, че направо ми причерня. Няма проблем с пълните жени, но тази жена е като слон. От всички сватбени агенти, точно таз ли трябваше?! Аз повече Алмаз няма да го слушам.
Бля - бля - бля! Само това чувам.
- Г-н Янг, Вие ще трябва да стоите тук. - не думай брат, сериозно ли?! Добре че е таз, аз не знам какво щях да направя, ако не беше тя.
- Благодаря за разяснението.
- Казвам го за всеки случай. - аз на толкова прост ли изглеждам? Чувствам се като идиот.
- Явно изглеждам на много просто човек. - не каза нищо и продължи с говорене, а аз продължих да не я слушам. След сватбата ще питам слънцето ми, дали изглеждам на тъп човек.
YOU ARE READING
Застрашена
RomanceНа мястото на стария шеф, се назначава нов. Кристина не може да повярва, че има нов шеф, но след като той я вика в офиса си и набързо променя мнението си. Хардин я хареса още като я видя, но тя за сега не споделя чувствата му, а и Хардин си има дост...