Vicious 5 | Disgusting

3.9K 399 101
                                    


Ternyata kau ingat lagi apa
dosa kau suatu ketika dulu

➽───────────────❥

Macau, 2019

"Let Edward take you back."

Setelah memutuskan talian, telefon pintar di tangannya dimasukkan ke dalam kocek seluar. Sebelah lagi memegang seutas rantai halus tertulis 'Rain without rainbow' yang diambil secara sembunyi dari leher wanita itu malam tadi.

Wanita yang hanya dikenali dengan nama Rain, itupun setelah dia mendengar sendiri wanita itu mambahasakan diri di depannya malam tadi.

Rain Blake...

Dia termenung seketika.

Semakin dia melihat, fikirannya semakin ditarik bagaikan magnet untuk mengingati tuan empunya rantai yang penuh misteri.

Rain without rainbow...

What does it mean?

Dalam pada dia berfikir, rantai itu diangkat ke depan muka dan dipandang lagi penuh makna.

Kejadian malam tadi mula terimbas.

Walaupun dia kemabukan, dia masih ingat segalanya.

Jelas difikiran apa yang berlaku antara mereka sehingga menghantar dia ke sini...




Setelah melucutkan sut dan kemeja dari tubuh, wanita itu didekati semula. Nafsunya kian bangkit melihat Rain mengeliat kecil dan sebuah rengekan manja terkeluar dari bibir merah itu tanpa sengaja.

Dalam kemabukan, tindakan tanpa sedar wanita itu umpama menggoda dia untuk melakukan lebih lagi.

Leher mulus wanita itu menjadi target pertama. Dikucup dan dihirup haruman yang melekat di kulit itu sepenuh hati. Lebih berani, dia mula memanjat naik. Kedua-dua pergelangan tangan wanita itu dikunci sebelum kerja terkutuk tadi diteruskan lagi.

Ketika itu, koordinasi tubuhnya lebih bertunjangkan naluri berbanding akal.

Nalurinya menuntut dia melempiaskan nafsu, mengatasi kehendak akalnya untuk melunasi dendam.

Berkobar-kobar, darah berderau dalam diri. Pertama kali seorang wanita didatanginya dengan cara jijik sebegini.

Selama ini, semua wanita yang ditidurinya datang dengan kerelaan sendiri, merayu-rayu agar ditiduri.

Ah, tapi apa bezanya dengan wanita yang ada di depannya sekarang ini?

Bukan ke tadi dia juga merayu agar ditiduri?

Dia ingin menyambung perbuatan terkutuknya yang tertangguh akibat terlalu asyik memerhatikan wajah jelita itu.

"Daddy—"

Drastik dia pegun. Mata wanita itu yang masih terkatup rapat diperhati. Hanya mulut wanita itu yang meracau-racau tak tentu hala.

"Please, no. Daddy, no. Jangan buat Rain macam ni."

Kepala wanita itu menggelisah ke kiri dan kanan pula.

Dia lantas menekup pipi si wanita dan ditarik ke arahnya.

"Jangan, daddy—" tangis wanita itu semakin berleluasa.

Namun semua itu tiada makna bagi seorang lelaki yang sedang dikuasai alkohol. Tangisan dan rintihan wanita itu seolah-olah memberi semangat buatnya.

His Broken Vow | His Deceit Series #1Where stories live. Discover now