1. Bölüm ~ Unutulan Dost~

2K 124 168
                                    


" Uyan seni uykucu!"

Harry gözlerine dolan güneş ışığı yüzünden yüzünü buruşturmak zorunda kaldı. Sadece iki saatlik bir uykuyla tüm günü geçirmek zorunda olacak biri için bu durum işkence gibi bir şeydi. Perdeyi sonuna kadar açan babasına homurdadı.

" Tanrı aşkına, bugün pazar. Beni rahat bırak baba."

" Baban olmak için fazla genç degil miyim abi?"

Harry algıları biraz daha açıldığında gözlerini araladı. Tepesinde dikilen kişi babası degil, ona otuz iki diş sırıtan Ron Weasley'di.

Hafifçe kaşlarını çattı. " Ron? Burada ne işin var?" dedi sersemce.

" Asıl sen hala bu saatte yatağın içinde ne arıyorsun? Çoktan öğlen oldu."

Odasındaki diğer sese başını çevirdiğinde perdeleri açan kişinin Hermione oldugunu gördü. Ellerini beline koymuş onu izliyordu.

Harry yerinden doğrulup üzerindeki örtüleri kenara attı. Gözlerini ovuşturdu. " Pek uyuyamadım."dedi, yalan söylemiyordu. Gerçekten de uyumaya fırsatı olmamıştı.

Ginny onu derin bir öpücükle uyandırıp gece dışarı kaçırmıştı. Bütün gece birlikte uçup ormanda uzun yürüyüşler yapmışlardı. Daha sonra bir barda sabaha kadar içip dans etmişlerdi. Kıza bunun nereden estiğini sorduğunda ise Erkek arkadaşımla kaliteli zaman geçirmek istedim, cevabını almıştı. Şikayetçi olduğu söylenemezdi, uykusuz kalacak olmasına rağmen bu kaliteli zamanlara her zaman açıktı.

" Oh, evet. Uyuyamamış olman hiç de şaşırtıcı değil."

Harry ona imalı bir bakış atan Hermione ye dik dik baktı.

Bir kaza eseri sonunucu Hermione, Ginny ile aralarındaki ilişkiyi biliyordu ve istediği zaman bu konuyla ilgili laf sokmaya doyamıyordu. Nedeni ise ona yalan söyledikleri içindi. Siz gerçekten de uyumlu bir çiftsiniz, demişti Hermione. Yalan söyleyip durmaktan usanmayan bir çift.

Eh, onu pek de suçlayamıyordu. Ginny nin Hermione ye söylediklerini öğrendikten sonra kabarık saçlı arkadaşı o kadar da haksız sayılmazdı.

" Neden uyuyamadığını sen nereden biliyorsun?" dedi Ron.

Hermione " Açık değil mi?" dedi, Harry nin masasında duran kitaba işaret etti. " Bütün gece kitap okumuş."

Ron şaşkınlıkla Harry e döndü. " Bütün gece o şapşal kitabı mı okudun?"

Harry omuz silkti. " Bayağı sardı." dedi. Hermione tüm geceyi Ginny ile geçirdiğini nereden biliyordu, konuyu değiştirdi. Bunu bilmemek en iyisiydi. " Ee, neden hala burada olduğunuzu söylemediniz."

" Seni kaçırmaya geldik." dedi Ron.
" Bugün bakanlıgın düzenlendiği küçük bir quidditch turnuvası var. Üzerini değiştir de kaçırmayalım. Önce öğle yemegi yeriz -tabii sen kahvaltı edersin- daha sonra da maca gideriz diye düşündüm. Lee de bize katılacak."

" Bu harika olurdu Ron ama bugün evde kalacağım. Bensiz gitseniz daha iyi olur."

" Agh, oyun bozanlık yapma." dedi Hermione. " Ben bile evet dediysem senin gelmeme gibi bir lüksün yok."

Herkes Hermione nin quidditch'ten nefret ettigini bilirdi.

" Öyleyse neden gidiyorsun?" dedi Harry.

Hermione ve Ron bir bakış paylaştılar. Harry bunu fark etmişti.

Hermione " Çünkü amaç tamamen birlikte vakit geçirmek. Sadece Lee değil; Luna ve Angelina da orada olacaklar. Gelmezsen onlara kabalık etmiş olursun."

WIZARD? (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin