" Edd? Ne yapıyorsun?"
" Eşyalarımı topluyorum." diye yanıt verdi kumral oğlan. " Sürekli odamı toplamamı söyleyen sen degil miydin?"
Sirius kapıyı ittirip biraz daha içeri girdi. " Birincisi, kendisini dinlemediğin için Harry bana zorla söyletiyordu. Ikincisi," Edwin nin bavulundaki eşyaları kucaklayıp yatağına geri çıkardı. " Odanı toplamak sözcüğü kıyafetlerini bavuluna yerleştirmek anlamına gelmiyor."
" Agh, hadi ama onları katlamak için bir saat uğraştım." dedi Edwin huysuzca.
" Korkarım ki boşuna uğraştın." dedi Sirius. " Söylesene, tatile çıkıyoruz da benim mi haberim yok? Yani bu harika olurdu fakat bildiğim kadarıyla muggle okulunun kapanmasına birkaç hafta daha var."
Edwin adama bakmadı. " Tatil sayılmaz...Taşınıyorum diyelim."
" Harry e çatlak kazanda kalmasına ses çıkarmıyor olmam senin için de aynısını yapacağım anlamına gelmiyor Edd." dedi Sirius ciddiyetle.
" Ne zaman Harry i görmek istersen seni götürebileceğimi söylemiştim-"" Biliyorum, biliyorum ve bunun için gerçekten sana minnettarım Sirius." onu böldü Edwin. " Ben...Harry nin yanına taşınmıyorum."
Sirius gözlerini kırpıştırdı. " Öyle mi? Nereye? Agh, dur tabii.. Kathy onunla kalmani istedi. Tamam, Harry kadar iyi yemek yapamıyor olsam da sana gayet iyi bakıyorum. Lewis e bir çift lafım olacak-"
" Yetimhaneye geri döneceğim Sirius. "
Siyah saçlı adam oğlana bakakaldı. Odanın içinde rahatsız edici bir sessizlik oldu." Ailemi kaybettikten sonra yetimhanede yaşamaya zorlandım. Hayatımın hiçbir zaman eskisi gibi olamayacağını düşünüyordum. Ve geldiğim ilk gece Harry ile arkadaş olduk...Eğer o pencereden atlamama engel olmasaydı belki de hiç birinizi tanıyamacaktım. Sonra bu eve geldim...Üçünüz bana yıllar sonra yeniden ailemi kazandırdınız. Bunun için gerçekten teşekkür ederim ama...artık burada kalamam."
" Sana kalamayacağını düşündürten şey ne?" dedi Sirius.
" Çünkü ailem yeniden yok oldu." dedi Edwin. " James..o gitti. Ve şimdi Harry de öyle. Hatta belki de bu eve bir daha asla adım atmayacak. Onu suçlayamam. Yaşamak için fazla acı verici anılarla dolu. Ve senin de yakın zamanda evden taşınmak isteyeceğini biliyorum. Artık bana ihtiyacınız yok, sadece yük oluyorum." Edwin yatağına oturdu. " Zaten en başından beri buraya ait değildim."
" Pekala." dedi Sirius.
" Pekala ne?"
" Pekala, pekala." dedi Sirius basitçe.
Edwin " Bana hiçbir şey söylemeyecek misin ya da...gitme demeyecek misin?"
" Çoktan kendi kararını vermiş gibi görünüyorsun." dedi Sirius. " Benim düşüncelerimin senin için neden şimdi bir değeri olsun?"
Edwin ne söyleyeceğini bilemedi.
" Ne düşünüyorsun?"Sirius" Beni hiç sevmediğini."
" Bunu da nereden çıkardın?" dedi Edwin şaşkınca.
" Çünkü," Sirius oglanın yanına oturdu. " Harry ve James artık burada olmayacaklarına göre benimle yaşamanın bir anlamı olmadığını söyledin."
" Hayır, elbette bunu demek istemedim." dedi Edwin, yanakları kızardı. " Aramızda kalsın ama seni Harry e tercih ederim. En azından şu aralar...Kastettiğim şey...senin beni istemeyeceğindi." diye sessizce ekledi.
" Zaten kimse istemiyor."" Ve şimdi de aptal olduğunu düşünüyorum." dedi Sirius. " Haklısın, hepimiz zor günlerden geçiyoruz. Hatta belki sana yeterince vakit ayıramıyorum...Ama bu sana ihtiyacımın olmadığı anlamına gelmiyor Edd, aksine...sana her zamankinden daha çok ihtiyacım var. Sadece bu evin Harry için mi acı verici anılarla dolu olduğunu sanıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WIZARD? (2)
FanfictionVoldemort un indirilişinin ardından rahat bir nefes alan büyücülük dünyası için yepyeni bir hayat başlıyor. Düşmanlıklar dostluklara, dostluklar düşmanlığa dönüşüyor... Bütün hortkuluklar yok edildiğine göre Harry ve Ginny yıllardır hayalini kurdukl...