23. Bölüm~ Özlenilen ~

694 88 185
                                    

" Uyarı: Aşırı miktarda kaos içerir. Başlamadan önce bir su içmeniz tavsiye edilir :)"

Keyifli Okumalar...

( Galiba bundan sonra bu uyarıyı benden çok duyacaksınız :D)

......................................................................

" Demek sonunda gelebildin."

Harry, kollarını bellinin arkasında birleştirmiş olan adama gergince yürüdü.

" Ben..Err, uyuyakalmışım."

Deligöz ün durmadan oynayıp duran gözü üzerine sabitlendi. " Öyleyse uyusaymışsın çocuk, degerli uykunu neden böldün ki?"

Harry kaşlarını çatmadan edemedi.
" Dün noeldi."

" Yani?" dedi Deligöz.

" Yanisi herkes gibi ailemle uzun bir gece geçirdim." dedi Harry ters ters.

" Öyle mi? Ölüm yiyenler de rahatça tatil yapasın diye bir sonraki gün saldırmayı bekliyorlardı." dedi Deligöz. Sertçe asasını yere vurup takma bacağından sesler çıkarta çıkarta yanına yürüdü.

" Bugün nereye gidiyoruz?" Konuyu değiştirdi Harry.

" Azkaban."

Harry ağzı açık bir şekilde adama bakakaldı. Doğru duyup duymadığından bile emin değildi.
" Ne?"

Deligöz " Atmış küsür yaşında ve sağır olan benim Potter." eline metal bir gazoz kapağı sıkıştırdı. " Anahtar birkaç dakika sonra aktive olacak."

" D-dur biraz. " dedi Hary. Sadece on beş dakika geç kaldığı için onu Azkaban'a atamazdı, öyle değil mi?
" Neden bir hapishaneye gidiyoruz?"

" Elbette tanığı konuşturmak için. Pettigrew u bulmak istediğini sanıyordum."

Harry, dün akşam babasının bahsettiği ölüm yiyeni hatırladı. Sesi kulağında çınlattı.

...O heriften uzak duracaksın....

" Yapamam." dedi Harry, başını iki yana salladı.

Deligöz ün dudaklarını bir gülümseme çekiştirdi. " Yoksa korktun mu Potter, merak etme soruşturmada seni yalnız bıracak değilim. Daha o seviyeye gelmedin."

" Bunun korkuyla alakası yok." dedi Harry kızgın kızgın. " Babama bir söz verdim. Pettigrew ile ilgili hiçbir şeye dahil olmayacağım."

" Eh, babana verdiğin sözü tutuyor olman taktire şayan fakat bunu bilmesine gerek yok. Başkaları ne derse onu yaparsan işimiz var demektir." dedi Deligöz. Işaret parmağıyla sertçe omzuna bastırdı.
" Kendi kurallarını kendin koy."

" Bütün gün ağzından düşürmediğin  başına buyruk davranma kuralına ne oldu?"

" Sen bu herifi yakalamak istiyor musun istemiyor musun?"

" Evet ama-"

" Başka söz yok." dedi Deligöz.

Babasına bu kez yalan söylerse aralarında sağlam kalan birkaç ip de kopardı. " Neden sorguyu sen yapmıyorsun? Böylece verdigim sözü de tutmuş olurum." dedi Harry. Sonuçta Pettigrew bir ölüm yiyendi ve Deligözün adamı sorgulaması doğal olurdu.

Deligöz yüzünü buruşturdu.
" Dürüstlük erdemdir. Korktuğunu kabul et de evet diyeyim çocuk."

" Korkmuyorum dedim ya-"

" Iyi." dedi Deligöz. " Çünkü oraya gittiğinde korkudan altına yapacaksın."

Harry nin kaşları yay gibi havalandı.
" Ne-" Herhangi bir cevap veremeden saniyeler içinde Deligöz ile ortadan kayboldu.

WIZARD? (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin