( Sirius Black'imizi böyle kucaklıyoruz... Huzur içinde uyu Patiayak.)
Keyifli Okumalar...
......................................................................
" Anne?"
Molly Weasley, ellerini kanlanmış gözlerinden çekip koridorun sonunda saşkınca dikilen kızına baktı. Ginny saniyeler içinde yanına koşup ona sarıldı.
" Ah Ginny..."
" Neler oluyor?" dedi kızıl saçlı kız panikle. Kadının kollarından çıkarken " Bill'e kim saldırdı?" dedi.
Molly burnunu çekti. " Kurtadam."
Ginny kadına bakakaldı. " Bu nasıl olabilir?"
" Gringrotts'taki hücrelerin temizliğiyle ilgilenmek için bir grup seherbazla saat sekizde bakanlıktan ayrıldı." onu yanıtlayan James Potter'dı. Molly nin perişan görünen hali üzerine açıklamayı kendisinin yapmasi gerektiğini düşünmüştü.
" Galleon çalmak için içeri giren bir kurtadam hücrenin birinde sıkışıp kalmış. Müdahale etmeye çalışırken Bill in üzerine atlamış. Büyük şansızlık..."Ginny diger herkesin St. Mungo'da olduğunu o zaman fark etti. Remus ve Tonks şifacı bir kadınla hızlı hızlı bir seyler konuşuyorlardı. Deligöz ve Sirius da oradaydı.
James 'e bakması aniden gerilmesine sebep oldu. " Büyük şansızlık derken ne demek istiyorsunuz Mr. Potter?"
" Hücreye ilk giren oymuş. Üstelik ıçerisi de karanlıkmış, Gringrotts'ta milyonlarca kasa varken bunun Bill e vurması şanşsızlıktan başka bir sey değil." dedi James.
Ginny anladığını gösteren bir ifadeyle başını salladı. " Durumu nasıl?"
" Henüz içerideki şifacılar dışarı çıkmadılar, endişelenmek için henüz erken." dedi James.
Fakat Ginny, nedense ses tonundan bunun aksini düşündüğünü hissediyordu. Keza Remus da James ten farksızdı. Yüzü kireç gibi görünüyordu. Onlardan başka kimse kurtadam ısırığının etkilerini bilemezdi.
" Ginny, bunun yeri olmadığını biliyorum fakat Harry neden sizinle dönmedi?" dedi James. Yüzünde endişeli bir ifade vardı.
Işte...Yüzleşmek zorunda kalacağı o soru. Fleur ile akraba olacak kişiler Bill ve Ginny'di. Oglunun hala neden Paris'te olduğunu merak etmesinden daha doğal bir şey olamazdı.
Ginny nin elleri buz gibi oldu.
" Bilmiyorum, Mr. Potter." Aslında biliyordu fakat ona anlatabilmesinin imkanı yoktu. Her ne kadar şuan Harry e kızgın olsa da aile meselelerine karışmanın dogru olduğunu düşünmüyordu. Gerekli açıklamayı kendisi yapabilirdi.
" Yakın bir zamanda dönüş yapacağından eminim."James gözlerini kırpıştırdı. " Bu da ne demek olu-"
Cümlesine devam edemedi çünkü Bill in kaldığı odadaki şifacı dışarı adım attı. Anından adamın dibinde biten annesinin yanına koştu.
" Bill nasıl? Lütfen oglumun iyi olduğunu söyleyin."
" Ne yazık ki size düzgün bir cevap verebilmek çok erken. Aldıgı yara izleri çok derin ve sağlığının gidişatı hakkında beklemekten başka çaremiz yok. Dönüşümün gerçekleşip gerçekleşmediğini bize zaman gösterecek. "
Molly yeniden hıçkırmaya başladı. Başını ona sakin olmasını mırıldanan Tonks a yasladı.
Ginny sanki biri kalbini tutup avucunda eziyormuş gibi hissetti.
" Onu görebilir miyiz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WIZARD? (2)
FanfictionVoldemort un indirilişinin ardından rahat bir nefes alan büyücülük dünyası için yepyeni bir hayat başlıyor. Düşmanlıklar dostluklara, dostluklar düşmanlığa dönüşüyor... Bütün hortkuluklar yok edildiğine göre Harry ve Ginny yıllardır hayalini kurdukl...