15. Bölüm ~ Vigilia Vetiti ~

883 84 497
                                    

" Ee, önce nereye gitmek istersiniz?"

" Aslında bugün birkaç işimiz vardı." diye yanıtladı Ginny. " Şu şehir turunu başka bir zamana ertelesek senin için bir sorun olur mu?"

Adrien ın yüzünden bir şaşkınlık ifadesi geçti. " Elbette sorun değil. Fakat sakıncası yoksa nedenini sorabilir miyim?"

" Var-" diye başladı Harry fakat Ginny tarafından kolu sertçe dürtüldü. " Bu gizli. Bakanlıkla ilgili." diye sabırla düzeltti.

" Oh, anlıyorum." dedi Adrien. " Buna şaşırdığımı itiraf etmeliyim. "

" Neden?"

" Kız arkadaşınla özel bir gün geçirirsin sanıyordum." dedi Adrien dürüstçe." Bizimle gelirken niyetin bu yöndeydi çünkü. "

" Değiştirdim." dedi Harry ters ters.
" Bir problemin mi var?"

Adrien " Beni yanlış anladın. Sonuçta bir aşk şehrindesin, böyle bir sevgiliye sahip olsaydım işimi ikinci planda tutardım."

Ginny e söz verdin...

Onu öldürmeyeceksin...

Onu öldürmeyeceksin...

" Ne yazık ki bazılarımızın top peşinde koşturmaktan daha hayati işleri var." dedi Harry. " Ayrıca Ginny ilgiye aç bir kız da değıl. Işimi ilk sıraya almam umrunda olmaz."

" Böyle düşünüyor olman yazık Potter, her çiçek su ister."

" O çiçegi alır-"

" Ehem." Ginny yapay bir boğaz temizleme sesi çıkardı. " Bu saçma ve boş konuyu daha ne kadar devam ettirmeyi düşünüyorsunuz?" Adrien a öldürücü bakışlar atmaya devam eden Harry nin koluna girip hole sürükledi. " Hermione yi alt katta Ron ile bırakmak iyi bir fikir olmayacaktır."

Adrien " Gideceğiniz yere kadar eşlik edebilirim."

" Teşekkürler ama Hermione nin yardımcı olacağından eminim." dedi Ginny hızlıca. Harry i de beraberinden evden çıkardı.

Ginny salak değildi, elbette Adrien ın hal ve tavırlarından kendisiyle ilgilendiğini görebiliyordu fakat bunu kabul etmek sadece Harry i daha çok kızdırırdı.

" Ne dediğini duydun mu? Her çiçek su ister. Hah! Sanki ben bunu bilmiyorum. Sana söylüyorum Ginny, burada kaldığımız sürece ikimizden biri o evden sağ çıkacak ve bu kesinlikle Delacour olmayacak."

" Melodramın bittiyse artık şu işe odaklanabilir miyiz?"

" Bitmedi!" dedi Harry kızgınca.
" Elbette seninle vakit geçirmeyi istemez miyim? Lanet olası bu hayatı seçen ben değilim! Sence Pettigrew un peşinden koşmak hoşuma mı gidiyor-"

Harry dudaklarında hissettiği baskıyla cümlesi yarıda kesildi. Ginny merdivenlerden inerken sırtını tırabzana yapıştırıp ateşlice onu öptü.
Isırılan alt dudağını umursamayan Harry, bu beklenmedik sürpriz karşısında ellerini kızın ensesinden kavrayıp daha rahat bir acıyla öpebilmek için yüzünü yana sabitledi. Geri çekildiklerınde ikisi de nefes nefese kalmış görünüyorlardı.

" Yine fazla konuştum, öyle değil mi?"

Ginny başını iki yana salladı.
" Sadece...Bilirsin. İçimden geldi."

Harry nin dudaklarını bir gülümseme cekiştirdi. Usulca dudağının kenarını öptü. " Gidelim mi?"

Ginny başını olumlu anlamda salladı.

WIZARD? (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin