13. Bölüm ~ Eğilmek ~

911 94 377
                                    


" İyi misin?"

Harry alnını ovdu, yavaşça başını salladı. " Uykusuzluktan olmalı."

Ron şüpheli bakışlarla onu süzmeye devam etti. " Yalan söylüyorsun."

Harry elini alnından indirip kızıl saçlı oğlana baktı. Ron a anlatıp anlatmamakta kararsız kaldı. " Bu sabah çok garip bir şey oldu. Aslında oldukça saçma ama yine de kafama takılıp duruyor."

Ron devam etmesi için dikkatle dinledi.

" Ben...Ormanda uyandım." Kuzguni saçlı oğlanın yüzü kireç gibi olmuştu. " Biliyorsun.. Her şey normale döndüğünden beri herhangi bir uyku problemi yaşamıyordum. Ama şimdi..
Bunun anlamı ne? Yoksa o hala-"

" Bu saçma." dedi Ron. " Hepimiz kendi gözlerimizle onun yok olduğunu gördük. Sadece kuruntu yapıyorsun. Belki gerçekten uyurgezersindir."

Harry " Belki atladığımız bir hortkuluk vardır." dedi sessizce. Bununla birlikte Ron un renginin çekildiğini fark etti.

" Bundan başka birine söz ettin mi?"

" Hayır." dedi Harry. " Sadece bir ihtimal."

" Berbat bir ihtimal." dedi Ron, hafifçe kaşlarını çattı. " Alt tarafı gözlerini ormanda açmışsın, ne var bunda? Ayrıca uykuluyken insanlar ne yaptıklarını bilemezler. Mesela ben su içmek için mutfağa indiğimi bile hatırlamam."

" Ama-"

" Ron, iki yüzlü pisliğin tekisin."

Kovuk un bahçesinde elindeki kaymak birasıyla onlara yürüyen Ginny e başını döndürdü Ron, yüzünde bıkkın bir ifade vardı. Ginny bardağı Harry e verdi.

" Yine ne oldu? Eger Percy diyeceksen-"

" Bir sevgilin var." dedi Ginny.
" Biriyle çıkıyorum diye kıyametleri koparıyordun ama sen de aynını yapıyormuşsun. Kim bu beyninin kalanını yitirmiş olan kız?"

Ron, Ginny i şaşırtarak kaşlarını çatmak yerine bir kahkaha patlattı.
" Kızın aklı gayet yerinde ve kim olduğu seni ilgilendirmez."

Ginny ellerini beline koyup tek kaşını kaldırdı. " Misilleme yapıyorsun değil mi? Sırf sana kiminle çıktığımı söylemedim diye-"

" Harry ile birlikte değil misin?"

Harry nin içtiği kaymak birası soluk borusuna kaçtı. Ginny ile şaşkınlık dolu bir bakış paylaştılar.

" S-sen, biliyor muydun?" dedi Harry şok içinde.

Ron omuz silkti. " Yani, oldukça açıktı. Sirius un laf sokmaları, birbirinize olan bakışlarınız, gizlice sarılmalar falan... O kadar salak değilim."

Ginny " Neden hiçbir şey söylemedin?"

" Eh, beni ilgilendirmez çünkü. "

Ginny neşeyle Harry nin kolunu dürttü. " Sana söylemiştim."

Ama Harry hala üzerinden şokunu atabilmiş değildi. Geçen sene Dean e nasıl köpurdüğünü çok iyi hatırlıyordu." Yani kız kardeşinle çıkıyor olmamla bir sorunun yok? Ben sanmıştım ki-"

" Thomasla uzun bir geçmişimiz vardı. Seninle yok." dedi Ron basitçe.

Harry buna sevinse mi yoksa alınsa mı bilemedi.

" Merlin, artık gizlice dışarı çıkmak zorunda değiliz." dedi Ginny, Harry nin yanağına hızlı bir öpücük bıraktı.

" Problemimin olmaması önümde sarılıp durabileceğiniz anlamına gelmiyor." Ron yüzünü buruşturdu.

WIZARD? (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin