Neredeyim ben?
Harry, gözlerini açar açmaz kendine sorduğu ilk soru bu oldu. Ağrıdan ölen boynunu tutup dogrulmaya çalıştı ama bunu başaramadı.
Daha önce hiç görmediği bir odadaydı. Ne zaman gelmişti? Içeriden gelen su seslerine bakacak olursa onları buraya getireyen Ginny'di çünkü kendisi hiçbir şey hatırlamıyordu. Bu biraz sinir bozucuydu çünkü üzerinde hiçbir şeyin olmaması Ginny ile harika gece geçirdikleri anlamına geliyordu. Yine mi içkiyi kaçırmıştı? Iyi de Harry bu kez ağzına sürmediginden emindi.
Ortalığa saçılan kıyafetlerini bulup üzerine geçirmeye başladı. Birkaç saniye sonra su sesleri kesildi.
" Mhm, günaydın."
"Günay-"
Harry kapıdan dışarı çıkan siyah saçlı kadına sok içinde bakakaldı.
" Sen de kimsin? Ginny nerede?"
Esmer kadın gözlerini kırpıştırdı. Yüzüne anlamadığını belirten bir gülümseme yerleştirdi. " Ben, Erma. Dün belirttiğimi sanıyordum."
Bu sözcükler Harry e bir tokat gibi çarptı. " N-ne?"
Erma" Hatırlamadığını söylemeyeceksin değil mi? Dün gece oldukça ayık görünüyordun çünkü."
Dün gece ne halt yemişti öyle??
" Ne oldu? Buraya nasıl geldim?"
" Ama-"
" Soruma cevap ver!" dedi Harry. Bütün vücudu endişeden tir tir titriyordu. Son kısım ağzından yalvarır gibi çıktı. " Lütfen."
Erma gözlerini kırpıştırdı. " Bara girdin ve bana bir şeyler ısmarladın. Gerisi gayet açık olmalı. Cidden hiçbir şey hatırlamıyor musun?"
Harry ellerini karışık saçlarından geçirdi. Hayır, hayır hala uyuyordu ve bu şapşal bir kabustan başka bir şey olamazdı! Olamazdı. " Yanımda kızıl saçlı bir kadın gördün mü?"
Erma başını iki yana salladı. Biraz bozulmuş görünüyordu. " Hayır, içeri tek girdin."
Harry hızla kıyafetlerini üzerine geçirdi. Neyseki asası hala arka cebindeydi. Kadının onu izlediğini fark ettiğinde kendine küfretti. " Bak, sana yemin ederim ki dün gece ne olduğu hakkında bir fikrim yok. Gerçekten özür-"
" Evet, heneyse." Kadının bakışları soğuklaştı. " Hep böyle söylerler zaten. Hepiniz aynısınız."
Harry kadına açıklama yapmayı elbette isterdi ve sonuna kadar hak ettiğini düşünüyordu. Ama bunun için zamanı yoktu. Ginny i bulup bir an önce neler olup bittiğini ögrenmeliydi.
Tabii Ginny onunla konuşursa.
Yutkundu. Neler olduğu hakkında bir fikri yoktu fakat olay yabancı bir kadının kollarında uyanacak raddeye geldiyse iyi şeyler olmadığı açıktı.
Bütün organları yer değiştirdi. Ginny e ne açıklama yapacaktı? Bunun hiçbir izahatı yoktu.
Kadının evinden çıkıp kendini dar sokaklardan birine attı. Hızlıca Delacour un kaldığı dairenin apartmanına cisimlendi. Basamakları adımlayıp en üst kata çıktı. Asasıyla kapıyı açmayı denedi fakat Delacour un evine yaptığı koruma tılsımları buna izin vermedi. Zile bastı.
Beş dakika sonra kapı ardına kadar açıldı, onu karşılayan Ron Weasley'den başkası değildi.
" Oo, biz de nerede kald- Hey, sakin olsana." Harry Ron u kenara itip hızla içeriye girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WIZARD? (2)
FanfictionVoldemort un indirilişinin ardından rahat bir nefes alan büyücülük dünyası için yepyeni bir hayat başlıyor. Düşmanlıklar dostluklara, dostluklar düşmanlığa dönüşüyor... Bütün hortkuluklar yok edildiğine göre Harry ve Ginny yıllardır hayalini kurdukl...