20. Bölüm ~ Yalan ~

740 86 229
                                    

" Fleur ile evlenme kararı aldık."

" N-ne bu kadar çabuk mu?"

" Beklemek için bir neden göremiyoruz."

Ginny " Ama iyileşmen için uzun bir süreye ihtiyacın var. Şifacının ne söylediğini biliyorsun-"

" Yaza kadar çoktan ayağa kalkmış olacağımdan emin olabilirsin Ginny." dedi Bill.

Ginny ne söyleyeceğini bilemedi.
Şifacı, Bill in kurtadam olmayacağını ve bundan sonraki etli yemeklerini kanlı yiyebileceğini söylemişti. Ginny bu habere çok sevinse de diğeri için aynı hisleri paylaştığı söylenemezdi.
Ne bahane bulursa bulsun çiftin evlenmek için kararlı olduğu açıktı.

" Bir sey söylemeyecek misin?"

Ginny " Ben...Sizin adınıza çok sevindim."

Bill kız kardeşini şüpheli bakışlarla süzdü. " Ses tonun bunun aksini söylüyor."

Fleur u kabullenmişti- Yani, hala alışmaya çalışıyordu.- fakat Bill ile bu kadar çabuk evlenmek isteyebileceklerini düşünmemişti. Bill i her an ulaşabilecek kadar yakınında görmeye öyle alışmıştı ki...Bir daha sabah gözlerini açtığında Kovuk'un mutfağında Gelecek Posta'sı okuyan bir Weasley göremeyecekti.

" Sence de biraz ani olmadı mı?" dedi Ginny sessizce. " Beni yanlış anlamanı istemiyorum, sadece birkaç ay önce tanıştınız. Bu kadar erken ayrılacağını düşünmemiştim."

" Üç büyücü turnuvasında-"

" O farklı." dedi Ginny. " Sadece ayak üstü tanışmıştınız ve- Agh, herneyse. Unut gitsin, yine saçmalıyorum. "

Bill sargılı elini avuçları arasına aldı.
" Ginny, Fleur ile evleniyor olmam beni sonsuza kadar göremeyecegin anlamına gelmiyor."

Ginny kaşlarını büzdü. " Istediğim zaman da göremeyecegim ama. Simdi kim çuvalladığım da beni azarlayacak?"

Bill in dudaklarını bir gülümseme çekistirdi. " Eh, her zaman bir cisimlenme mesafesinde olacağımı goz önünde bulundurursan boşuna üzüldüğünü söyleyebilirim."

Ginny gözlerini kırpıştırdı." Ne?"

" Fleur ile Paris'e dönmeyeceğim Ginny, Ingiltere'de yaşayacağız."

" Merlin, bu harika!" Ginny kendini tutamadan bir kahkaha attı. " O mıy- öhöm, yani Fleur nasıl oldu da kabul etti?"

Bill " Fleur aileme ne kadar düşkün olduğumu biliyor ve burada yasamamızın daha uygun olacağını söyledi." dedi, tek kaşını kaldırdı.

" Bunu o mu istedi?" dedi Ginny şaşkınca.

" Mhm." dedi Bill. " Onun hakkında ne düşünüyorsun bilmiyorum ama Fleur sandığından daha fazlası. Tanıdıkça sen de anlayacaksın."

" Pekala, pekala... Beni haksız çıkardığını itiraf etmeliyim." diye kabul etti Ginny. " Ama bir günde düşüncelerimin değişmesini bekleyemezsin. En azından sevmeyi deniyorum."

Bill iç çekti. " Eh, bu da bir başlangıç sayılır."

Odanın kapısında birkaç tak sesi duyuldu. Elinde tuttuğu geniş tepsiyle içeri Molly Weasley girdi.

" Anne, hayır-"

" Itiraz yok." dedi Molly paylarcasına.
Tepsiyi oğlunun kucağına bıraktı.

" Eger biraz daha tavuk çorbası içersem yaralarımdan tüyler çıkmaya başlayacağından eminim." dedi Bill huysuzca. " Bugün üçüncüydü."

WIZARD? (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin