" Elbette duramadım. Yarım kalan o kadar çok şey var ki... :)
Tabii öncelikler.
Eğer Sirius un şu 'erkeklerin tatili' ni görebilseydik nasıl olurdu?"
Ilk olarak bundan başlamak istiyorum. Daha fazla uzatmadan sizi hikayeyle başbaşa bırakıyorum.
Keyifli Okumalar...
.....................................................................
" Kahretsin!"
Siyah güneş gözlükleri arasından ona bakan Sirius " Ne oldu?" dedi şaşkınlıkla. Edwin nin durduk yere telaşlanan haline afallamıştı.
Edwin kaşlarını büzdü. " Güneş kremini unutmuşum."
Sirius kahkahasına engel olamadı. Gözlüğünü yüzüne oturtup yeniden kollarını başının altına aldı.
" Dert ettiğin şeye bak. Güneşin keyfini çıkarmak varken sen yağlanmanın derdindesin."Edwin al al oldu, kaşlarını çattı.
" Ben sadece..Hassas bir cildim varsa ne olmuş? Bütün günü kızarmış patates gibi acıyla yürüyerek geçiremem."" Meh, hiçbir şeycik olmaz- vay vay... Şu gelene de bakın hele." dedi Sirius muzip bir tonda. " Sanırım hayatımın aşkını buldum."
Onun beyaz bikinisiyle suya giren sarışın bir kadına baktığını gören Edwin gözlerini devirdi.
" Daha önce önümüzden geçen altı kadın için de aynı cümleyi kurdun. Üstelik Panama'daki fiyaskodan bahsetmiyorum bile."Sirius " Alnında evli yazmıyordu." diye kendini savundu. " Ayrıca, içki ısmarlayan oydu. Ben hiçbir şey yapmadım- Agh, önümden çekil Aylak, ucube gömleğin ve sen harika manzaramı kapatıyorsunuz."
Elindeki renkli içeceğini yudumlayan Remus onu duymadı. Üzerinde palmiye desenleri olan mavi bir gömlek giyiyordu. " Sence de biraz fazla abartmıyor musun Sirius? Yolculuğa çıkmadan önce kulağıma Kathleen ile aranda bazı şeylerin olduğu çalındı."
" Öyleyse ne olmuş?" dedi Sirius uyuşuk uyuşuk.
" Yani," Edwin söze karıştı " Ciddi değilsen Kathy i rahat bırak. " Bu kez yüzünde ciddi bir ifade vardı.
Sirius günes gözlüğünü yüzünden çıkardı. " Yapmayın, tatildeyiz. Başka kadınlara iltifat ediyor olmam Kathy nin takacağı bir şey olamaz. Bunlar geçici egleneceler. Ayrıca birinci kuralı ihlal ediyorsunuz. Kadınlardan bahsetmek yok. Evet sana diyorum babacık."
Remus un yanakları al al oldu. " Konunun benimle ne alakası var?"
Sirius " Tonks yüzünden diken üstünde olduğunu fark etmediğimi mi sanıyorsun? Bara ilk kez girmiş bakireler gibi etrafına bakınıp durmayı kes. "
" Tonks ile hiçbir alakası yok. Yani tamam, pek iyi ayrılmadık ama-" dedi Remus rahatsızca. Kaşlarını çattı.
" Konuyu değiştirme."" Üzgünüm ama tam parmak basılası." dedi Sirius. " Edd bile gergin olduğunun farkında."
Remus soran gözlerle on altıya baktı.
Edd özür diyen bir bakış attı. " Eh, Sirius birazcık haklı Remus. Eğer Tonks gelmene izin verdiyse sorun nedir?"" Sadece oğlumu özlüyorum. " dedi Remus. " Ben bir babayım... Çevreyle ilgili bir sorunum yok."
" Öyle mi?" dedi Sirius, sırıttı.
" Madem Tonks ile bir problemin yok neden şu şezlongunda yalnız oturan hanıma eşlik etmiyorsun? Sohbet edersiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WIZARD? (2)
FanfictionVoldemort un indirilişinin ardından rahat bir nefes alan büyücülük dünyası için yepyeni bir hayat başlıyor. Düşmanlıklar dostluklara, dostluklar düşmanlığa dönüşüyor... Bütün hortkuluklar yok edildiğine göre Harry ve Ginny yıllardır hayalini kurdukl...