12. Bölüm ~Bir Tuhaf Durum~

1.1K 97 347
                                    

" Harry i gördün mü?"

Sirius başını iki yana salladı. " Ginny ile falan takılıyorlardır." dedi basitçe.

James " Ginny i az önce bakanlıktan ayrılırken gördüm ve Harry yanında yoktu. Jack bütün günü arşivde geçirmediğini söyledi." dedi. Sesi panikli çıkıyordu.

" Öyleyse Hermione ve Ron ile birliktedir."

" Ama-"

" Bundan vazgeç James." dedi Sirius ciddiyetle. " Harry bir çocuk değil. Her saniye yanında olmasını bekleyemezsin, bir hayatı var."

James de bunu biliyordu. " Sadece...  Güvende olduğundan emin olmak istiyorum." rahatsızca yerinde kıpırdandı. " Akşam yemeğinin asla kaçırmazdı."

" Oh, size söylemedi mi?" dedi Edwin, mutfaktan içeri girdi. " Deligöz Harry e yeni bir görev verdi."

" Gerçekten mi?" dedi James şaşkınlıkla. " Ne göreviymiş bu?"

" Ee, ölüm bir şeyini yakalamakla ilgiliydi."

James " Anlamadım??"

" Onu ölüm yiyenlerin peşinden mi gönderdi?" dedi Sirius dehşet içinde.

" Şunu baştan anlatabilir misin Edd?"

Iki adamın korkulu ifadesi onun da paniklemesine sebep olmuştu. Edd başını salladı. " Deligöz ile aralarında bir tartışma geçmiş. Harry hep ayak işleri yapmaktan şikayet ediyordu zaten. Eger Harry e bir ölüm yiyen yakalarsa seherbaz olabileceğini söylemiş."

Sirius " Bu çok saçma." dedi, kaşlarını çattı. " Onları biz bile bulamıyorken Harry den tek başına bunu yapmasını nasıl ister?"

" Ona bunu ödeteceğim." dedi James. Rüzgar gibi mutfaktan çıktı. Uçuç tozunu avuçlarken Edwin onun önüne atladı.

" Bunu yapmayın Mr. Potter."

" Olay sandığından daha karışık Edd, buna karışmaman daha yerinde olur."

" Ne kadar tehlikeli olduğunu bilebilecek kadar her şeyin farkındayım. Ama eğer Deligöz ün yanına giderseniz Harry i çok üzersiniz."

Iki adam da şaşkınca oğlana baktılar.
Edd devam etti. " Tek amacınız oğlunuzu korumak fakat Harry bu iyi niyetli girişimi yanlış anlayabilir. Bu ona güvenmediğinizi gösterir. Ayrıca yalnız da değil, Hermione nin ona eşlik edeceğini söylemişti."

James bu bilgiyle daha sakin göründü fakat yine de huzursuzdu.

" Sana peşine düştüğü ölüm yiyenin adını söyledi mi?"

Edwin başını iki yana salladı.

" Harry gelene kadar beklesek daha iyi olur Çatalak." dedi Sirius. " Neler döndüğünü bir de kendi ağzından duyalım."

......................................................................

" Dogru evin burası olduğundan emin misin? "

Harry başını olumlu anlamda salladı. Adreste yazan yer tam olarak burayı gösteriyordu.

" Kadın yıllar önce ölmüş."

" Oh." dedi Hermione. " Öyleyse bu anlaşılabilir."

Önlerinde duran küçük evin camlarına gazete kağıtları yapıştırılmıştı. Boyası yağmur ve rüzgar aşındırmaları yuzünden berbat haldeydi. Bahçedeki sarı otların boyu dizlerini aşıyordu. Bu, Harry nin hoşuna gitmedi. Hermione bunu fark etmiş olacaktı ki asasını ortaya çıkardı.

WIZARD? (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin