3. Bölüm ~Baskın~

1.3K 106 207
                                    


" Bir süre bölüm atamayacağımı açıklamıştım (duyuruda bahsettim) fakat bu bölüm taslakta yarım duruyordu ve tamamlamadan duramadım. Yarım kalınca aklımda kalıyor ve bütün gün devamını düşünüp duruyorum... Benden size küçük bir hediye olsun."

Keyifli Okumalar...

....................,.................................................

" Nah-ah... Yine yapıyorsun.."

Ginny parmaklarını yavaşça alnının üzerinde gezdirdi. Harry nin çatılmış kaşlarını bir yay halini aldı.

Harry çimenlerin üzerinden doğrulmaya çalıştı fakat Ginny omzunu tuttup uzanmaya devam etmesini sağladı, kolununun arasına yerleşti. Harry itiraz etmedi, kızın uzun kızıl saçlarından elini geçirdi.

" Geleceğini bilmiyordum."

Ginny " Sürpriz yapmak istedim." dedi, tek kaşını kaldırdı. " Benden gizli planlar mı yapıyorsun yoksa?"

" Evet, birkaç tane var aslında." dedi Harry. " Gizli olduğu doğru fakat içinde sen de varsın."

Ginny gözlerini devirdi. " Rüyanda Potter."

Harry sırıttı, kızı biraz daha kendine çekti. Gözlerini yeniden ağaçların örtemediği gökyüzüne dikti.

Evlerinin arka bahçesindeki ormanı seviyordu. Bu yeri özellikle tercih etmişlerdi. Hem karargahtaki hapis hayatından kurtulmuş hem de Remus un dönüşümünü rahat geçirebilecegi bir alan sağlamış oluyorlardı. ( Daha çok Çatalak ve Patiayak bundan faydalanıyorlardı tabii.)

" Harry."

" Mhm?"

Ginny ağırlığını dirseğine verip ona döndü. Çenesini okşadı. " Anlat bana."

Harry " Neyi?" dedi şaşkınlıkla.

" Canını ne sıkıyorsa.." dedi Ginny.
" Günlerdir bu haldesin. Ne zaman yalnız kalsan uzaklara dalıp gidiyorsun."

Harry ona bakmadı, omzundan sallanan kızıl saçlarıyla oynadı.

" Huzurunu kaçırmaya hakkım yok Ginny."

" Bu söz konusu bile değil." dedi Ginny ısrarla. Onun elini tuttu. " Seni bu şekilde görünce daha rahat olduğumu mu sanıyorsun? En azından mantıklı bir nedenim olur... Birbirimizden gizli neyimiz var?"

Harry iç çekti, yerinden doğrulup oturur pozisyona geçti. " Pekala evet, canımı sıkan bir şey var."

" Ve o?"

Harry etrafına kaçamak bir bakış attı.
" İçeri geçelim."

Yerden kalktılar. Büyük, kiremit renkli eve doğru yürüdüler.

Ginny sormaya unuttuğu bir detayı hatırladı." Mr. Potter ve Sirius nerede? Onları içeride göremedim."

Harry dış kapıyı örttü. " Babam duşta. Sirius ise... Ee.." omuz silkti. "Nerede olduğu hakkında hiçbir fikrim yok."

Merdivenlerden yukarı çıktılar, Harry nin odasından içeri girip kapıyı arkadan kapattılar. Erkek arkadaşının bu huzursuz hali onu endişelendiyordu. Kapıya sessizlik tılsımı yapmasını rahatsızca izledi.

" Harry neler oluyor?"

Harry önünü ona döndü, çalışma masasının yanında duran saldayeyi ters cevirip oturdu.

" Voldemort öldükten sonra her şeyin sona ereceğini ve artık tehlike altında olmadan yaşayacağımızı düşünmüştüm. Fakat bu... bu o herif hala hayatta ve dışarıda özgürce dolaşıyorken mümkün olmayacak Ginny. Babam, Sirius ve Remus tehlike altında. Hepimiz tehlike altındayız."

WIZARD? (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin